Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
in 1 woord BANGELIJK mooie modellen ( en van het goede merk ook nog )
kyosho is voor mij toch wel 1 van de beste fabrikanten voor betaalbare Ferrari´s alhoewel die laatste elite´s in de buurt beginnen te komen
1:18 Autoart Aston Martin DBR9 Winner Mugello 2006
Een overzichtje van de Autoart versies (met livery) van de meest dikke GT1 wagen
1:18 Exoto Lotus Ford 49 Jim Clark, in deze wagen won Jim Clark de GP van Nederland in 1967. In mijn ogen is dit de mooiste versie van de Lotussen 49(B) die Exoto heeft uitgebracht, geen reclame, geen grote naamstickers maar gewoon een schitterende kleurstelling . Nu zoek ik alleen nog de versie waarmee Clark de GP van Zuid Afrika in 1968 heeft gewonnen.
Mooiste Gt waggie ooit. Blijf het jammer vinden dat AA niet de 2de wagen van het team maakt en maar 1 nummer uitbrengt met enigste verschil een andere ruitsticker. Breng dan iig een andere versie uit, uitmelkerts.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."