Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
En wederom een unieke update Guy! Deze ziet er zeer goed afgewerkt uit voor een 1:24 En een leuk detail is al het gereedschap dat je erbij krijgt, erg leuk
Dank voor de reakties
Deze stond op zolder al meer dan een jaar zijn opwachting te maken , en heeft nu eindelijk zijn weg naar de vitrinekast gevonden
De Ford Mustang Shelby Cobra GT500 2007 op 1:18 van Hotwheels Elite
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Mooie Mustang Guy, waaro heb je deze schoonheid zolang voor ons verborgen gehouden ???? Het is in ieder geval een schitterende wagen, een plek in de vitrine wel waard
Montezemolo schreef:Mooie Mustang Guy, waaro heb je deze schoonheid zolang voor ons verborgen gehouden ???? Het is in ieder geval een schitterende wagen, een plek in de vitrine wel waard
Montezemolo
Omdat ik toen nog niet op het forum zat (dus ook nog geen foto's genomen) en deze in de laatste doos achteraan op de zolder genesteld zat , ik heb nu een wissel uitgevoerd en dan kon ie er gelukkig bij
Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Als dat zo doorgaat met die updates staat ons nog heel wat moois te wachten! Volgens mij heb je die doos expres tot het laatst bewaard Je bewaard gewoon al het moois tot het laatst
Heb de Shelby ook, maar bij mij staat hij al die tijd prominent op de voorgrond. Die politietruck is wel héél erg leuk, zou er bijna 1:24 voor gaan sparen
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!