Modelauto zaken in Noord-Nederland.
-
Modelauto zaken in Noord-Nederland.
Wie weet er nog een leuke zaak in het Noorden?
Ik ken de Stoomfluit Groningen, Stuurwiel in Assen en Boonstra te Exloo.
greets
Ik ken de Stoomfluit Groningen, Stuurwiel in Assen en Boonstra te Exloo.
greets
Re: Modelauto zaken in Noord-Nederland.
Nils Ester is een leuke zaak! Zit in Oudega, Fryslân. Heeft van alles wat staan, allerhande schalen, bouwmodellen, Rc wagens. Hele vriendelijke mensen, ik kreeg direct koffie aangeboden en men neemt echt de tijd voor je.
Voor de rest is de treinenpassage in Leeuwarden volgens mij al een aantal malen genoemd. In stad Groningen zitten er ook nog een aantal, waaronder Krikke volgens mij. Hoewel dat erg dichtbij is voor me ben ik er nog niet geweest.
Dus het aanbod daar zou ik je niet kunnen vertellen.
Ik ben laatst in Winschoten geweest, daar zat een Top1 Toys winkel (geloof dat ie zo heet) en daar hadden ze ook nog wel wat modellen staan.
Ik ben wel bang dat het aanbod in het noorden wat minder is dan in de rest van het land.
Voor de rest is de treinenpassage in Leeuwarden volgens mij al een aantal malen genoemd. In stad Groningen zitten er ook nog een aantal, waaronder Krikke volgens mij. Hoewel dat erg dichtbij is voor me ben ik er nog niet geweest.

Ik ben laatst in Winschoten geweest, daar zat een Top1 Toys winkel (geloof dat ie zo heet) en daar hadden ze ook nog wel wat modellen staan.
Ik ben wel bang dat het aanbod in het noorden wat minder is dan in de rest van het land.

Instagram: DutchC6
- Tom_Aston-Martin
ik woon in assen, dus mij kun je vaak vinden bij het stuurwiel, verder is in assen helemaal niks qua modelauto's... In Friesland ben ik eens in Heerenveen geweest en daar was een Top 1 Toys met scherp gesprijsde modellen... Verder kan ik je niet helpen ben ik bang!
-
De treinenpassage in Leeuwarden is erg duur. Top1toys in Heerenveen heeft inderdaad de laatste tijd veel aanbiedingen
De winkel uit Oudega kende ik nog niet..
heb je hier ook gegevens van? Adres of website?

De winkel uit Oudega kende ik nog niet..
heb je hier ook gegevens van? Adres of website?
Heb dit weekend contact gehad met boonstra uit Odoorn (in de buurt van Emmen geloof ik) voor een franse bekende. Die zocht een auto die zij op hun website hadden.
Helaas gaven ze aan geen verkopen via internet meer te doen, maar alleen nog opheffingsverkoop te houden op zaterdag tussen 10 en 16 op en te zijn. De minimumkorting is 30%, dus reuze interessant voor iemand die er in de buurt woont.
Voor mij is het met een enkele reisafstand van 260km echter iets te ver.
Wel jammer (en stom zelfs) dat ze geen verkopen via internet doen. Juist als je van alles af wilt zou elke verkoop meegenomen zijn, maar zo denken deze stugge drentenaren er blijkbaar niet over. Aankopen van Drentenaren lopen bij mij helaas vaak slecht af of helemaal niet...
Helaas gaven ze aan geen verkopen via internet meer te doen, maar alleen nog opheffingsverkoop te houden op zaterdag tussen 10 en 16 op en te zijn. De minimumkorting is 30%, dus reuze interessant voor iemand die er in de buurt woont.
Voor mij is het met een enkele reisafstand van 260km echter iets te ver.

Wel jammer (en stom zelfs) dat ze geen verkopen via internet doen. Juist als je van alles af wilt zou elke verkoop meegenomen zijn, maar zo denken deze stugge drentenaren er blijkbaar niet over. Aankopen van Drentenaren lopen bij mij helaas vaak slecht af of helemaal niet...
- Tom_Aston-Martin
weet je misschien ook de site?? dan kan ik kijken of het de moeite is! 

Weet niet of een site vermelden mag, maar met google zoeken op boonstra en odoorn heb je hem gelijk.
Als de link niet mag, dan wordt ie wel verwijderd neem ik aan. http://www.boonstraspeelgoed.nl
Als de link niet mag, dan wordt ie wel verwijderd neem ik aan. http://www.boonstraspeelgoed.nl
- Tom_Aston-Martin
Maar ik zou er niet op vertrouwen dat wat op de website staat er ook daadwerkelijk aanwezig zal zijn, aangezien ze mededeelden niets meer via internet te verkopen (en dus waarschijnlijk ook niet meer bijwerken)