Re: Schumi's Le Mans verzameling: 1:43 5x DNF Ferrari 1995 & 1996 Le Mans 1:43 01-09-2025
Mooie wagen van Olivier, Pedro en Erik (Kenner!
) Ziet er gaaf uit Schumi! Als ik mijn veldwerk ga plegen zal ik het allemaal eens aanschouwen!
Behalve het Schumacher gedeelte dan he! 
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Ziet er weer top uit zeg!
Zo'n mooie sinistere zwarte bak en dan om het af te maken gooit 'ie er nog ff zo'n bloedjemooie PS2 livery tegenaan.
Zo'n mooie sinistere zwarte bak en dan om het af te maken gooit 'ie er nog ff zo'n bloedjemooie PS2 livery tegenaan.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Aangekocht voor een prikkie de Dome uit 2002
van Ebbro in de schaal 1:43
Alle decals (die Ebbro er met veel pijn en mooite op heeft gekregen) gaan eraf, hoe dat gebeuren gaat weet ik nog niet. Desnoods met een schuurpapiertje
En dan moeten er 13 andere decals (3 nummers, 3 Japanse vlaggen, icoontje op de neus, 2 maal coureursnamen en 8 decals voor op de banden die goodyear moeten worden) op om dit te krijgen, andere kleur headreast en een kleine ombouw van de achtervleugel

Alle decals (die Ebbro er met veel pijn en mooite op heeft gekregen) gaan eraf, hoe dat gebeuren gaat weet ik nog niet. Desnoods met een schuurpapiertje
En dan moeten er 13 andere decals (3 nummers, 3 Japanse vlaggen, icoontje op de neus, 2 maal coureursnamen en 8 decals voor op de banden die goodyear moeten worden) op om dit te krijgen, andere kleur headreast en een kleine ombouw van de achtervleugel

Schumi28 schreef:
Dus morgen is ie klaar?

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Nieuwste aanwinst Provence Moulage kitje 1:43
Dome S101 Le Mans 2002, "Kondo Racing", No 9 van Provence Moulage
Dit moet em uiteindelijk worden.
Ik heb em in de Verenigde Staten gekocht, daar was deze kit als enigste te vinden, alle winkels die Provence Moulage verkochten, zeiden dat deze niet uitgegeven was, dus ik ben blij dat ik em te pakken had.
De verkoper was er al deels mee begonnen en heeft em goed gespoten en al een paar decals geplaats, aan mij de taak om deze af te maken
Het zal niet snel gaan, maar ik maak em af
Dome S101 Le Mans 2002, "Kondo Racing", No 9 van Provence Moulage
Dit moet em uiteindelijk worden.
Ik heb em in de Verenigde Staten gekocht, daar was deze kit als enigste te vinden, alle winkels die Provence Moulage verkochten, zeiden dat deze niet uitgegeven was, dus ik ben blij dat ik em te pakken had.
De verkoper was er al deels mee begonnen en heeft em goed gespoten en al een paar decals geplaats, aan mij de taak om deze af te maken
Het zal niet snel gaan, maar ik maak em af

, kan ik alleen maar zeggen dat die test-dome gewoon een plaatje is (en blijft