Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Geweldig man, eindelijk binnen, en in het geel is deze ook gewoon super gaaaaaaaf
Montezemolo
om eerlijk te zijn vind ik de gele net ietsje mooier dan de matzwarte, maar dat komt denk ik omdat ik nog moet wennen aan de matte lak
Ik zeg: op naar de rode
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Zullen we een wedstrijdje doen wie hem als eerste heeft????
Gaaf he die gele
Erg fraaie stenen display heb je.
Heb hem ook weleens langs zien komen op E-bay, je hebt een goede smaak.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Zullen we een wedstrijdje doen wie hem als eerste heeft????
Gaaf he die gele
Erg fraaie stenen display heb je.
Heb hem ook weleens langs zien komen op E-bay, je hebt een goede smaak.
Ik ben bang dat jij gaat winnen, ik heb weer een moment dat ik zuinig moet doen met me centen, anders hou ik strax een stuk maand over.
de display stond eens op ebay voor 99 euro nu kopen. toen ging ie eraf omdat niemand erop bood/reageerde, toen werd ie opnieuw aangeboden voor 59 euro direct kopen, toen had ik hem gelijk gewonnen. Ik kreeg meteen een idee om zelf zoiets te bouwen van plexiglas oid. een ferrari paard met verlichting erachter (soort ambilight wat je nu met tv's hebt)
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
boerke04 schreef:Ook de gele 575 GTC is een juweeltje, die display ziet er trouwens ook erg mooi uit .
Kope?
Onderweg:
geboden op ebay voor de grap, en nog gewonnen ook. een Exoto Sauber C9 met AEG reclame
Onderweg:
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533