Al een tijd niets van mij laten horen, hier een grote update met alleen maar Amerikanen, weinig woorden, veel plaatjes:

Lincoln Navigator van AA en Hummer van HWY61

1957 Ford Thunderbird van ERTL Authentics, zeer gedetailleerd model.

Dit model is moeilijk te krijgen in deze kleur, gelukkig werd ik erop geattendeerd door Mustangmania, dat was zeer prettig

1965 Ford Mustang in Raven Black ook van ERTL Authentics, dit was en is nog steeds een projekt van mij. Hier voordat ik de velgen van GMP Kinesis velgen eronder plaatste.

Pachtige witte interieur met neerklapbare achterbank...wouw!!!

Hier begon het mee...

Demontage...

Let op de grill, deze heb ik verwijderd en alleen het gaas terug geplaatst.

Het resultaat...

Ik zit erop te wachten totdat GMP met een motor komt die ik hiermee kan swappen, hopelijk een recente motor van een 2005 Mustang ofzo...

Nog zo'n project, 1965 Ford Mustang GT van ERTL Authentics, zo zag deze met de originele velgen eruit.

Prachtig interieur...

Letop het sleuteltje in het contactslot...

Met Billet velgen van GMP...

Zelfde velgen, andere auto, 1967 Plymouth Belvedere van HWY61 met die machtige Hemi engine...

426ci met 425PK.....en dat in 1967

2 Muscle cars uit 1970, de Dodge Challenger en Plymouth Barracuda, allebei van HWY61.

My XTC...

1970 Plymouth Roadrunner in Lemon Twist van GMP.

Andere velgen gemonteerd en toch origineel gehouden.

Zijn zwarte broeders...

Achter de kenteken, die je kan omklappen, zit de benzine vuldop!!

Groot, groter, grootst....383ci, 440ci-6, 426ci (jaaaaaa...HEMI power)

Corvette Fever, de 1978 Corvette van UT, zeldzaam model, erg mooi, vind ik. Dit is namelijk de echte kleurstelling van de Anniversary uitvoering zoals die van AA had moeten uitzien.

Hier de rest van de club, de zilveren is van AA.

Jammer dat de rest van de UT geen opklapbare koplampen hebben, of jammer dat AA zo weinig modellen hiervan heeft uitgebracht (model 1978).

BULLITT....1968 Ford Mustang van AA en 1968 Dodge Charger van ERTL.

Met de juiste diorama zou het zo'n scene zijn uit de film...

Waanzinnig mooie 1970 Pontiac GTO Judge van GMP.

Hoop ooit eens de zwarte Judge coupe te kunnen bezitten, deze is pas echt schaars....(200stuks)

Laatste foto met een snelle Chevelle SS 454 naast zich.
Grote update, ik hoop dat jullie ervan zullen genieten, en ja, ik ben nog bezig met die Skyline, begint ergens op te lijken, volgende keer meer.