Gedetailleerdere General Lee ( TDoH )
Gedetailleerdere General Lee ( TDoH )
Heb gezocht en kon weinig tot niets vinden over de nieuwere gedetailleerdere versie van de General Lee. Las van verschillende mensen dat er een zou uitkomen , heb er ook een inmiddels gezien op ebay USA volgens mij. Koplampen die ook echt draaien en dergeijken.Wist niet van welke merk die is dus heb ik de topic hier neer geplunderd , weten jullie er onderhand wat meer over ? Merk ? Schaal ? Verkrijgbaarheid ?
Dankuzeer.
Dankuzeer.
Re: Gedetailleerdere General Lee ( TDoH )
Volgens mij wordt hij terug uitgebracht door ERTL/RC2 maar dan in de Authentics reeks (welke voor de meer gedetailleerde versies staat , maar wanneer....I haven't got a clue
Bondracer

Bondracer

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Model is al een aantal weken op de markt. Ik heb hem alleen hier in Europa nog niet gezien
Schijnt dat hij in Amerika al uitverkocht is. Model is inderdaad van ERTL/RC2.

In duitsland ook al reeds te koop , heb hem ook al gezien en het is zeker
het kopen waard want de afwerkings kwaliteit is er goed.
het kopen waard want de afwerkings kwaliteit is er goed.

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Ze worden inderdaad al op ebay duitsland en amerika verkocht. Ze zien er zo op 't eerste gezicht erg goed uit 

Ik heb net ook eens op eBay zitten kijken, dit model is echt een enorme verbetering ten opzichte van de "normale" Generaal LeePowersprint schreef:Ze worden inderdaad al op ebay duitsland en amerika verkocht. Ze zien er zo op 't eerste gezicht erg goed uit

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Daarom ben ik de oude al kwijtboerke04 schreef:Ik heb net ook eens op eBay zitten kijken, dit model is echt een enorme verbetering ten opzichte van de "normale" Generaal LeePowersprint schreef:Ze worden inderdaad al op ebay duitsland en amerika verkocht. Ze zien er zo op 't eerste gezicht erg goed uit![]()
. De oude variant gaat dan ook zeker vervangen worden
![]()
.

Ik zie m nu inderdaad staan op eBay. Uit de Authentics modellen serie of iets dergelijks denk ik. hier een foto van vele details , erg mooi , vooral de koplampen en interieur.

Inderdaad een prachtig model. Ik heb net al mijn amerikanen weg gedaan en nu zie ik dit.....erg verleidelijk. 

Vini Vidi Vici
Ja ze zijn er voor US$65,- , en dan betaal je nog eens US$35,- er bovenop voor verzendkosten. Kom je uit op een US$100,-. Dat is ongeveer €80,-. Jouw keus. 

- DaveysFlow
Hi,
Ben nieuw op deze site, maar toevallig zijn musclecars (GMP, Classic Carlectables) mijn niche aan het worden sinds ik een paar jaar geleden weer gegrepen ben onder invloed van alle 1:18 BMW's van AutoArt & Minichamps...
Niet om meteen te willen gaan zaniken, maar $100.00 is omgerekend nog maar €63,25 waard, dus dat schept mogelijkheden voor de import van deze beauties... Ze doen tussen de 60-70 dollar op eBay, verzenden is tussen de 25-40 dollar dus tel uit je winst!
Als je importeert uit de US is het handig om de verkoper te laten weten dat je de 'Customs Taxes' wil vermijden. Meeste zijn wel bereid om je te helpen en zijn er vaak erg inventief mee, is mijn ervaring...
Deze General Lee is van Supercar Collectibles Ertl Authentics.
Hij is ook verkrijgbaar in het zwart, gelimiteerde editie, heb ik bij Tom's al zien staan.
De rest van de nieuwe serie Dodge Chargers is trouwens ook fantastisch!!
Zodra ik heb uitgevogeld hoe je plaatjes op deze site moet zetten, heb ik nog wat detailfoto's van enkele modellen uit deze serie.
Zo, lang verhaal, maar dan weten jullie tenminste meteen wat voor type zich nu weer aangemeld heeft!!! LOL...
Ben nieuw op deze site, maar toevallig zijn musclecars (GMP, Classic Carlectables) mijn niche aan het worden sinds ik een paar jaar geleden weer gegrepen ben onder invloed van alle 1:18 BMW's van AutoArt & Minichamps...
Niet om meteen te willen gaan zaniken, maar $100.00 is omgerekend nog maar €63,25 waard, dus dat schept mogelijkheden voor de import van deze beauties... Ze doen tussen de 60-70 dollar op eBay, verzenden is tussen de 25-40 dollar dus tel uit je winst!
Als je importeert uit de US is het handig om de verkoper te laten weten dat je de 'Customs Taxes' wil vermijden. Meeste zijn wel bereid om je te helpen en zijn er vaak erg inventief mee, is mijn ervaring...
Deze General Lee is van Supercar Collectibles Ertl Authentics.
Hij is ook verkrijgbaar in het zwart, gelimiteerde editie, heb ik bij Tom's al zien staan.
De rest van de nieuwe serie Dodge Chargers is trouwens ook fantastisch!!
Zodra ik heb uitgevogeld hoe je plaatjes op deze site moet zetten, heb ik nog wat detailfoto's van enkele modellen uit deze serie.
Zo, lang verhaal, maar dan weten jullie tenminste meteen wat voor type zich nu weer aangemeld heeft!!! LOL...

Laatst gewijzigd door DaveysFlow op vr 02 mei 2008 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Verhaal klopt niet helemaal, ERTL heeft juist nieuwe mallen gemaakt voor dit model en heeft de oude dus vervangen 
Want die hebben ze nu al zo vaak gebruikt

Want die hebben ze nu al zo vaak gebruikt

- DaveysFlow
Thanx for the info, Ricardo...

Ik dacht dat ze de oude mal verbeterd hadden, vooral de achterbumper.
Die was echt niet goed op de oude, alleen op de Bullitt-versie voor zover ik weet...

Ik dacht dat ze de oude mal verbeterd hadden, vooral de achterbumper.
Die was echt niet goed op de oude, alleen op de Bullitt-versie voor zover ik weet...

- DaveysFlow
Kijken of het lukt met de foto's...

In ieder geval grotere wielen!

Errug mooi autootje geworden!!!
Nou heb ik net alle Dukes de deur uit gedaan...
Ik ben ze vandaag op eBay al tussen de $50,- en $60,- tegengekomen.
Heeft iemand trouwens foto's van de zwarte Authentics-uitvoering?

In ieder geval grotere wielen!

Errug mooi autootje geworden!!!
Nou heb ik net alle Dukes de deur uit gedaan...
Ik ben ze vandaag op eBay al tussen de $50,- en $60,- tegengekomen.
Heeft iemand trouwens foto's van de zwarte Authentics-uitvoering?