Okee! Hier komen een paar foto's, weten jullie ook gelijk hoe ik eruit zie

De foto's zijn niet allemaal even goed, maar dat komt omdat het daar best donker was, en dus moeilijk te fotograveren...
Dit is bij de ingang van Galleria Ferrari, samen met Stefan, een kameraad van me die mee ging!
(Ik ben trouwens de linker)

Hier een paar motoblokken van de F1 Ferrari's:

Deze zaal was geweldig!! De auto's stonden super mooi opgesteld zoals jullie kunnen zien! Alleen vond ik de opstelling een beetje gek, eerst een 250 GTO Evolutzione, dan een 275 Plus, en dan een 360 GT, een 575GTC, en dan weer oude auto's, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken, want het waren stuk voor stuk prachtige bolides

Ik bij de Enzo! Wat een prachtige auto is dat zeg! Jammer dat dat kleine kindje net voor het motorblok staat!

Hier nog een overzicht van de auto's die in de Anniversairy-zaal stonden

Natuurlijk de F40, F50 en de Enzo! Dus de ideale zaal voor ons forumlid F40F50ENZO

Hier nog op de foto met de ingang van de Ferrari Fabriek!

Daarna gingen we nog naar het test circuit Fiorano, en dar was met alle geluk die ik heb een F1 auto aan het testen!!Geweldig! Dat geluid is echt super gaaf om een keer in het echt te horen!!

Jammergenoeg was de auto te snel voor fatsoenlijke foto's, dus hij staat er niet op

Maar dat vind ik geen probleem, want ik heb het meegemaakt, dus dat is genoeg vind ik!