Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
inderdaad had ze ook al gezien maar ik vrees dat het enkel voor frankrijk is bedoeld nu ja via ebay dan maar al durven ze al stevige prijzen vragen .ik zou ze wel graag verzamelen
Het eerste model heb ik al een jaartje in de kast staan. Was toen ook via ebay.fr te koop.
Onlangs ook het weede model uit het verhaal "De beproeving" en het derde model "Concerto voor piloten" binnen gekregen uit Frankrijk. Maar moet wel zeggen dat het hele leuke en goede modellen zijn. De Michel Vaillant modellen verzameling word langzaam groter.
Heb van de week het vierde en tevens laatste model, de Cairo-buggy, binnen gekregen. Het was namelijk een testserie van Altaya die ze na het vierde model hebben doen stop zetten. Is jammer. Nu maar hopen dat de serie een succes was en dat hij volgend jaar als complete serie in de winkels komt te liggen.
41. VAILLANTE LE MANS TYPE 1
42. VAILLANTE GRAND PRIX
43. VAILLANTE HORIZON GT
44. VAILLANTE ORIENT
45. VAILLANTE COMMANDO BITURBO
46. VAILLANTE LE MANS 04
47. VAILLANTE PROTO 3L.1970
48. VAILLANTE INDY SPECIAL
49. VAILLANTE OURAGAN
50. VAILLANTE VS 92
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Ik ben er net achter gekomen dat er een miniatuurcollectie van Michel Vaillant bestaat. Ik ben sinds enkele jaren de strips aan het verzamelen. Ik zoek dus mooie modellen en een lijst met alle modellen die er gemaakt zijn.
Groeten!