DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update
Re: DaChrist's collectie -> 1:1 en 1:64 update
Mooi klein spul! Nu nog op zoek naar een model van je nieuwe 1:1...
Dat trio klopt helemaal met die kleurenFordMustangGT schreef:Zeer gave aanwinst![]()
Dat trio oogt nu ook heel stoer![]()

danku danku (ik ben het volkomen met je eensrpi schreef:Schitterende lambo's, maar ze vallen een beetje in het niet bij je 1:1 exoot.

tom schreef:Mooi klein spul! Nu nog op zoek naar een model van je nieuwe 1:1...
Ik heb al een 1:64... maar het wachten is natuurlijk op de 1:18 autoart versie, hopelijk duurt dat niet te lang meer. Autoart vertelde me in een mail dat deze in de derde helft van dit jaar uit zou komen.
- fish88
- Schaal: 1:43
Mooie details ondanks de schaal 

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Wederom een gave Lamboo aanwinst, die Countach is en blijft een spectaculaire wagen om te zien
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Na lange tijd nog eens een update. Deze keer alweer 1/64.
Allereerst de Kyosho Porsche 911 (996) GT3, met daarnaast de GT2 van Kyosho die ik al in bezit had:

Nog meer nieuws van Kyosho, uit de nieuwe Volkswagen serie, de W12 Nardo en Golf R32:

En verder nog Ferrari's van Kyosho 1/64, de 456M GT en de 612 Scaglietti:

En als laatste nog 2 schoonheden van Ferrari, de 365 GTB4 Daytona en de 512 Testarossa, ook van Kyosho 1/64:

Zo, dat was het voorlopig weer
Ik ga mijn vitrine voor de 1/64 modellen hoogstwaarschijnlijk weg doen omdat ik aan een grotere toe ben. Ik zal hier even foto's van plaatsen voor de mensen die interesse hebben erin
De vitrine is ook geschikt voor 1/43 modellen, sterker nog, daar is ze eigenlijk voor bedoeld
Maar de foto's plaats ik nog wel (ze staan hier ook een stuk terug geloof ik),
Allereerst de Kyosho Porsche 911 (996) GT3, met daarnaast de GT2 van Kyosho die ik al in bezit had:

Nog meer nieuws van Kyosho, uit de nieuwe Volkswagen serie, de W12 Nardo en Golf R32:

En verder nog Ferrari's van Kyosho 1/64, de 456M GT en de 612 Scaglietti:

En als laatste nog 2 schoonheden van Ferrari, de 365 GTB4 Daytona en de 512 Testarossa, ook van Kyosho 1/64:

Zo, dat was het voorlopig weer

Ik ga mijn vitrine voor de 1/64 modellen hoogstwaarschijnlijk weg doen omdat ik aan een grotere toe ben. Ik zal hier even foto's van plaatsen voor de mensen die interesse hebben erin

De derde helft? Ze houden je voor de gek...DaChrist schreef:Ik heb al een 1:64... maar het wachten is natuurlijk op de 1:18 autoart versie, hopelijk duurt dat niet te lang meer. Autoart vertelde me in een mail dat deze in de derde helft van dit jaar uit zou komen.

- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Mooie update. Ik verwacht nog de Kyorso Volkswagen's. Niet de GT40 en Carrera gekocht?
Haha. geniale typefout van metom schreef:De derde helft? Ze houden je voor de gek...DaChrist schreef:Ik heb al een 1:64... maar het wachten is natuurlijk op de 1:18 autoart versie, hopelijk duurt dat niet te lang meer. Autoart vertelde me in een mail dat deze in de derde helft van dit jaar uit zou komen.

- buttonfreak
- Contacteer:
doet me wat denken aan Het Goede Doel - Eenvoud "Een wedstrijd wordt altijd nabeschouwd"
Hoezo de GT40 en Carrera? Ik neem aan dat je het over de Autoarts hebt? Die heb ik hier al een tijdje staanbuttonfreak schreef:Mooie update. Ik verwacht nog de Kyorso Volkswagen's. Niet de GT40 en Carrera gekocht?

- buttonfreak
- Contacteer:
ah dan heb ik die gemist bij je updatesDaChrist schreef:Hoezo de GT40 en Carrera? Ik neem aan dat je het over de Autoarts hebt? Die heb ik hier al een tijdje staanbuttonfreak schreef:Mooie update. Ik verwacht nog de Kyorso Volkswagen's. Niet de GT40 en Carrera gekocht?

op pagina 12 staan zebuttonfreak schreef:
ah dan heb ik die gemist bij je updates

De kleine schalen worden steeds mooier. Was het vroeger een uitdaging om de vorm een beetje goed te krijgen, tegenwoordig zijn het vrijwel perfecte replica's tot de velgen toe... erg leuk om te zien!
vooral die 2 zwarte porsches zijn mooi