Nou weet je weer waarom je je school moet afmaken

Tom_Aston-Martin schreef:Hier nog een overzicht van de auto's die in de Anniversairy-zaal stonden
Natuurlijk de F40, F50 en de Enzo! Dus de ideale zaal voor ons forumlid F40F50ENZO

Daarna gingen we nog naar het test circuit Fiorano, en dar was met alle geluk die ik heb een F1 auto aan het testen!!Geweldig! Dat geluid is echt super gaaf om een keer in het echt te horen!!Jammergenoeg was de auto te snel voor fatsoenlijke foto's, dus hij staat er niet op
Maar dat vind ik geen probleem, want ik heb het meegemaakt, dus dat is genoeg vind ik!

Ik ben niet
 Ik ben niet   jaloers.
 jaloers. 

Wel leuk om al heftig geweld rond de Mille Miglia Winnaar 1952 te zien
 Wel leuk om al heftig geweld rond de Mille Miglia Winnaar 1952 te zien   (250 S van Braco)
 (250 S van Braco) 

Het was echt een prachtige dag daar!! Een aanrader voor elke autofanaat, ik had ook mazzel, want er stond een Ferrari 125s!!! één van de eerste ferrari's dus! En toen ik uit Galleria Ferrari kwam, werd net deze auto in een trailer gezet en weer weggebracht! Hier nog een foto van de 125s!
  Het was echt een prachtige dag daar!! Een aanrader voor elke autofanaat, ik had ook mazzel, want er stond een Ferrari 125s!!! één van de eerste ferrari's dus! En toen ik uit Galleria Ferrari kwam, werd net deze auto in een trailer gezet en weer weggebracht! Hier nog een foto van de 125s!

Tom_Aston-Martin schreef:
Deze zaal was geweldig!! De auto's stonden super mooi opgesteld zoals jullie kunnen zien! Alleen vond ik de opstelling een beetje gek, eerst een 250 GTO Evolutzione, dan een 275 Plus, en dan een 360 GT, een 575GTC, en dan weer oude auto's, maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken, want het waren stuk voor stuk prachtige bolides
 360 GT
 360 GT   

, en volgend jaar naar Gaydon hé , waar de Astons het moederhuis verlaten
 , en volgend jaar naar Gaydon hé , waar de Astons het moederhuis verlaten  

Da's maar hoe je 't bekijkt. Ben ook eens ff over en weer naar Stuttgart gereden om 't (oude) Porsche Museum te gaan bezoeken, met volgens hun site een collectie van >200 Porsches. Leuk denk je dan, tot je een dikke 600 km later vaststelt dat die er slechts 20 auto's staan. De andere >180 stonden elders.galleria ferrari schreef:het mooie aan galleria ferrari is dat de collectie heel vaak verwisseld word! zo dat als je er nog een keer heen zou gaan je niet de zelfde auto`s of in de zelfde opsteling tegen komt

Collectie Porsche in 1/43
    Collectie Porsche in 1/43 Allereerst, bedankt voor alle enthausiaste en leuke reacties op mijn galleria avontuur!
  Allereerst, bedankt voor alle enthausiaste en leuke reacties op mijn galleria avontuur!  Nu een (in mijn ogen) grote update van mijn kant! We beginnen met de Callaway C12 van AutoArt. Leuk modelletje is het! Carbon ziet er goewd uit, net als de andere details, het enige jammere vind ik dat het afneembare dakje niet goed aansluit op de rest van de auto, maar hij kan ook wel zonder in de kast!
  Nu een (in mijn ogen) grote update van mijn kant! We beginnen met de Callaway C12 van AutoArt. Leuk modelletje is het! Carbon ziet er goewd uit, net als de andere details, het enige jammere vind ik dat het afneembare dakje niet goed aansluit op de rest van de auto, maar hij kan ook wel zonder in de kast! :
 :

Dat de details dan neit zo super zijn neem ik op de koop toe
  Dat de details dan neit zo super zijn neem ik op de koop toe  :
 :

Echt super!!!
  Echt super!!!