Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: Upgrades 1:18 collectie 01/05 update
Effe wat laat maar
mooie blackie
Het moet niet altijd rood zijn hé

Het moet niet altijd rood zijn hé

Re: Upgrades 1:18 collectie 01/05 update
Lang geen update van mijn kant, erg mooi weer en druk....genoeg excuses...tijd voor een grote update.
Ik was een grote fan van de DTM, was!! Vanaf 1986 tot ongeveer 1993, toen de wagen op een of andere manier zo verminkt werden door grote spatborden, F1 techniek, etc.etc. en helemaal niets meer van de straatauto's weg hadden alleen het silhouette. Terwijl de DTM modellen van '86-'93 gewoon afgeleidt waren van de straat modellen en als je geluk had er zo maar een race versie op straat kon tegen komen (Op de Autobahn dan...)
Maar goed, DTM is helaas niet meer wat het geweest was, super spannend en altijd volop actie. Hier een paar modellen op schaal:

BMW M3 Sport Evolution, de oer M3...geevolueerd!

ter vergelijking: interieur van M3 in Johnny Cecotto uitvoering...

De voorspoiler van de Cecotto is veel lager...

Deze zijn mekaar vaak tegen gekomen op het circuit.

Alles behalve ingetogen, de Batmobiel van Mercedes...

Mooie details hierbinnen...

Dat is pas een vleugel!!!! Enig minpuntje vind ik de lak...de echte is toch echt dieper zwart en heeft niet zoveel schittering van de mettalic...kan niet alles hebben, blijft een mooi model.

Deze was ook jarenlang toon aangevend in de DTM, Ford Sierra RS Cosworth. Beetje jammer dat Autoart niet ook de RS 500 Cosworth heeft gemaakt...

Er valt altijd wat te verbeteren, zelf aangebrachte uitlaat van echt aluminium...
Er is hiervan (nog) geen straat model van, maar wel zeer gedetailleerde Minichamps modellen van, de Audi V8. Wat was dat gaaf om te zien, grote limo's racend tegen die 190E Evo's...

Zoveel details, heeft zelfs een ruitenwisser aan de binnenkant, tegen condens...

Om dan een beetje in de trant van DTM te blijven, heb ik hier nog een M3. Deze heb ik ge-upgraded naar een Alpina uitvoering. Ik zal aan de hand van de foto's kort uileggen wat ik veranderd heb:

Enkele ruitenwisser (DTM stijl), witte knipperlichten, decals B3 3.0, kenteken geplaatst, embleem van Alpina en zeer aanwezige Alpina decals op de voor spoiler.

Velgen van een Maisto model omgebouwd naar Alpina velgen, Bridgestone banden -voor smal, achter breder en in een negatieve hoek-, Alpina striping en uiteraard velaagd, wielen draaien (nu moeizaam omdat ze tegen het spatbord zitten) en stuurt ook.

DTM uitlaat, kenteken achter, decals Alpina en embleem.

Dit vond ik het leukst: M3 motor van een E46 Kyosho ingebouwd met Alpina opschrift.

Nog een shot hiervan...

Interieur is volledig gestoffeerd net als koffer ruimte met vilt, de zetel zijn zwart geverft en het stuurwiel is nagemaakt naar Alpina...

Hier een close-up van de velgen, als ik er later nog eens aan toekom, zal ik betere remschijven en het model ook voorzien van remklauwen...

Goed, en dan nu een kleine update van mijn Mine's project. Ik heb de schijven uit Duitsland binnen en ook de gordels, echt super...kijk maar, de gordels komen de volgende keer...

Voor...

Na...

Ik was een grote fan van de DTM, was!! Vanaf 1986 tot ongeveer 1993, toen de wagen op een of andere manier zo verminkt werden door grote spatborden, F1 techniek, etc.etc. en helemaal niets meer van de straatauto's weg hadden alleen het silhouette. Terwijl de DTM modellen van '86-'93 gewoon afgeleidt waren van de straat modellen en als je geluk had er zo maar een race versie op straat kon tegen komen (Op de Autobahn dan...)
Maar goed, DTM is helaas niet meer wat het geweest was, super spannend en altijd volop actie. Hier een paar modellen op schaal:

BMW M3 Sport Evolution, de oer M3...geevolueerd!

ter vergelijking: interieur van M3 in Johnny Cecotto uitvoering...

De voorspoiler van de Cecotto is veel lager...

Deze zijn mekaar vaak tegen gekomen op het circuit.

Alles behalve ingetogen, de Batmobiel van Mercedes...

Mooie details hierbinnen...

Dat is pas een vleugel!!!! Enig minpuntje vind ik de lak...de echte is toch echt dieper zwart en heeft niet zoveel schittering van de mettalic...kan niet alles hebben, blijft een mooi model.

Deze was ook jarenlang toon aangevend in de DTM, Ford Sierra RS Cosworth. Beetje jammer dat Autoart niet ook de RS 500 Cosworth heeft gemaakt...

Er valt altijd wat te verbeteren, zelf aangebrachte uitlaat van echt aluminium...
Er is hiervan (nog) geen straat model van, maar wel zeer gedetailleerde Minichamps modellen van, de Audi V8. Wat was dat gaaf om te zien, grote limo's racend tegen die 190E Evo's...

Zoveel details, heeft zelfs een ruitenwisser aan de binnenkant, tegen condens...

Om dan een beetje in de trant van DTM te blijven, heb ik hier nog een M3. Deze heb ik ge-upgraded naar een Alpina uitvoering. Ik zal aan de hand van de foto's kort uileggen wat ik veranderd heb:

Enkele ruitenwisser (DTM stijl), witte knipperlichten, decals B3 3.0, kenteken geplaatst, embleem van Alpina en zeer aanwezige Alpina decals op de voor spoiler.

Velgen van een Maisto model omgebouwd naar Alpina velgen, Bridgestone banden -voor smal, achter breder en in een negatieve hoek-, Alpina striping en uiteraard velaagd, wielen draaien (nu moeizaam omdat ze tegen het spatbord zitten) en stuurt ook.

DTM uitlaat, kenteken achter, decals Alpina en embleem.

Dit vond ik het leukst: M3 motor van een E46 Kyosho ingebouwd met Alpina opschrift.

Nog een shot hiervan...

Interieur is volledig gestoffeerd net als koffer ruimte met vilt, de zetel zijn zwart geverft en het stuurwiel is nagemaakt naar Alpina...

Hier een close-up van de velgen, als ik er later nog eens aan toekom, zal ik betere remschijven en het model ook voorzien van remklauwen...

Goed, en dan nu een kleine update van mijn Mine's project. Ik heb de schijven uit Duitsland binnen en ook de gordels, echt super...kijk maar, de gordels komen de volgende keer...

Voor...

Na...

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
- subarufreak
- Contacteer:
Re: Upgrades 1:18 collectie 14/05 update
das echt telkens uitkijken naar de volgende updates
klassevolle modellen
klassevolle upgrades van de modellen
echt super!!!
ben fan
klassevolle modellen
klassevolle upgrades van de modellen
echt super!!!
ben fan

Wat is dit telkens genieten hier , en idd die M3 , Audi V8 ,190 EVOen die Cosworth waren nog echte DTM'ers, die je het nakijken gaven op de autosnelweg
, daar is niets meer van over
Nu moet je al monsterbedragen kunnen neertellen om een DTM'er op de baan te bezitten(Mercedes DTM €€€€).Superopdate
en die Alpina is knap ge-upgrade
PS dat Shelby krikje , waar kan men dit verkrijgen , ben wel geinteresserd voor bij m'n Stangs te gebruiken
Bondracer

PS dat Shelby krikje , waar kan men dit verkrijgen , ben wel geinteresserd voor bij m'n Stangs te gebruiken

Bondracer

Die krik zat/zit bij een GMP trailer set. En deze was een Shelby set, maar je hebt verschillende merken hiervan, kijk maar op de site van GMP.subarufreak schreef:PS dat Shelby krikje , waar kan men dit verkrijgen , ben wel geinteresserd voor bij m'n Stangs te gebruiken
Bondracer
- Tom_Aston-Martin
'prachtig!! Hele gave update, en inderdaad, die schijven zijn heel erg mooi! 

Prachtig die straatwagens
De racewagens zijn absoluut niet mijn ding, maar man o man wat zijn die m3's gaaf zeg!

- novitec grande punto
- FordMustangGT
- DaveysFlow

You did it again...

Ben ik net op zoek naar een zwarte AutoArt M3 Evo met het plan die te voorzien van zwarte velgen, heeft Upgrades de rode ook nog en heeft ie een andere M3 al weer omgebouwd!

Nog bedankt voor het advies, ik zal voorzichtig doen met mn nieuwe Challenger...

greetz,
DaveysFlow

- Marc540i
WOW
Gave update, echt alles, maar dan ook alles naar mijn smaak
Alpina ombouw is echt "der hammer"
M3 tjes zijn super net als die benz evo en die cossie is ook super om over die audi's maar te zwijgen.
Sodeju ik vind ze allemaal te gek.
Grtz Marc.

Alpina ombouw is echt "der hammer"

M3 tjes zijn super net als die benz evo en die cossie is ook super om over die audi's maar te zwijgen.

Sodeju ik vind ze allemaal te gek.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
- Powersprint
Wat een superstrakke update / upgrade alweer zeg
Dit zijn echt auto's naar mijn hart. Brute wagens met veel power. Laat die DTM tijden maar weer opleven 

Allemaal bedankt voor die leuke reacties. Ik ben blij dat het nog heel wat mensen die nog weten hou het was met de DTM in die tijd. Was absoluut veel competatiever dan zelfs F1.
Ben ook blij dat die Alpina in de smaak valt, er zit heel veel werk in...

Ben ook blij dat die Alpina in de smaak valt, er zit heel veel werk in...

- Jaap
- Contacteer:
Ik zit wel weer even te kijken, wat een aanwinsten
De M3 heb je leuk opgeknapt en de Mercedes Evo is om op te vreten

De M3 heb je leuk opgeknapt en de Mercedes Evo is om op te vreten