Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
eerst upload ik mijn foto's op Photobucket.
Daarna copieer ik de IMG code en plak ik deze in mijn bericht die ik op het forum wil plaatsen.
Zorg er voor dat je de hoofdletters [IMG] verandert in kleine letters [img] want anders lukt het niet.
Ik ben benieuwd naar je foto's
Ik werk ook met Imageshack, maar ik merk wel dat het niet altijd goed gaat met het doorlinken. Maar het werkt op zich wel simpel. Welkom op het forum trouwens, en we zien natuurlijk jouw foto's met veel belangstelling tegemoet.
eerst upload ik mijn foto's op Photobucket.
Daarna copieer ik de IMG code en plak ik deze in mijn bericht die ik op het forum wil plaatsen.
Zorg er voor dat je de hoofdletters [IMG] verandert in kleine letters [img] want anders lukt het niet.
Ik ben benieuwd naar je foto's
chris001 schreef:Ik werk ook met Imageshack, maar ik merk wel dat het niet altijd goed gaat met het doorlinken. Maar het werkt op zich wel simpel. Welkom op het forum trouwens, en we zien natuurlijk jouw foto's met veel belangstelling tegemoet.
Je hebt al een schiiterende collectie, en er zit aardig wat moois bij
bedankt, jij hebt ook een mooie verzameling.Ik dacht dat ik er aardig wat had maar vergeleken bij jou heb ik nix! haha.. stof jij je niet helemaal gek?!
Welkom hier , en alvast een mooie collectie met unieke exemplaren ertussen (Ford Forty Nine enz) ....en op de 2de glasplaat uiterst rechts is dat een Mercury en als ik vragen mag van welk merk is deze
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Je hebt ze trouwens in een hele mooie grote vitrine staan
de vitrinekast heb ik in Rotterdam gekocht bij Retif, het walhalla voor de autoliefhebber die op zoek is naar een mooie kast.. kost wat maar dan heb je ook wat!!