Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
heb al weer een aankoop gedaan en over 8 minuten weet ik of ik er nog een heb gewonnen
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
F40F50ENZO schreef:Zijn er al mensen die deze keer WEL geweest zijn, die wat te showen hebben?
Laat maar komen mensen
Ja Jan , we zijn nu 3 uur verder en nog steeds geen updates , blijkbaar zijn wij de enige 2 die daar hun portefeuille leegschudden aan modellen , want ik heb deze keer ook niet kunnen gaan vanwege andere verplichtingen (werk).
Groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Nou, update komt er zo aan hoor, wel in mijn topic Moest nog ff de auto van mijn vader uitzuigen en wassen, moest ik hem beloven om dat ik de auto mee wou hebben, en zo rekent hij geen dieselkosten
Nou ik ben ook weer geweest.
Even 4 modellen gescoord. Een Motorart Volvo S80, Een Neo Volvo 360 GLT, Een RobEddie Volvo PV544 PickUp en een UH Citroën GS1220 Break.
Zodra het mogelijk is zie je ze wel in mijn topic verschijnen.
Volvo, Volvist, Volvo voor Live (met een v en niet met de f)