Pas in 1953, Toen Kaiser Willy's Overland aankocht, is de naam Willy's Overland als producent van Jeep verdwenen.
PS, Volgens mij had ik deze Jeep al eerder in dit topic vertoond. Maar het kan ook in mijn eigen topic over mijn privé collectie zijn.
maar de merknaam Overland was al eerder verdwenenV480-S60 schreef:Dit model werd in 1946 ontwikkeld.
Pas in 1953, Toen Kaiser Willy's Overland aankocht, is de naam Willy's Overland als producent van Jeep verdwenen.
PS, Volgens mij had ik deze Jeep al eerder in dit topic vertoond. Maar het kan ook in mijn eigen topic over mijn privé collectie zijn.![]()
Vrouwen van lichte zeden zijn meestal vrouwen met een triest verleden (en heden).Wat is er nou mis met ..............................vrouwen van lichte zeden??

Met de vlam in de pijp is niet zo ver bezijdens de waarheidtripoux schreef: Ik las in een DAF-boek ooit dat er in de jaren '50 nog zonder verwarming en stuurbekrachtiging werd gereden. Dát waren nog eens mannen!

Ik heb een paar FTF, Kromhout, deze DAF... en oudere, een mooie Lancia (maakte die trucks? jawel!), Magirus e.d.tripoux schreef:Dank je! Heb ik meteen de hele dag dat liedje in m'n hoofd.
Zijn er ook klassieke-truck-vezamelaars onder ons?