Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Montezemolo schreef:Ziet er zeer professioneel uit deze ombouw , ik zou hem houden
Montezemolo
reken maar dat ik dat doe
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ik denk dat sommige verzamelaars het wel met mij eens zijn dat de 'gewone' 575's ook niet mis zijn. Ik hoop dat kyosho zelf voordat ze de licentie moeten inleveren ook nog race livery modellen gaat uitbrengen
Onderweg:
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Honda.f1 schreef:Ik denk dat sommige verzamelaars het wel met mij eens zijn dat de 'gewone' 575's ook niet mis zijn. Ik hoop dat kyosho zelf voordat ze de licentie moeten inleveren ook nog race livery modellen gaat uitbrengen
Als het goed is wel: viewtopic.php?p=224484#p224484
die modellen staan ook op curbstones zag ik vannacht
ik denk dat degene waar ik mijne van heb niet kon wachten op de uitlevering, die heeft hem gewoon zelf gemaakt
Onderweg:
heb deze ook op e-bay te koop gezien en moet zeggen dat hij heel mooi is afgewerkt, ikzelf heb deze ook maar dan in de uitvoering van MG models maar deze is een sealed body. hoop dat ze de rest ook gaan uitbrengen want kyosho maakt echt fantastisch mooie modellen
die van mij is ook deels van mg models (de decals zijn van mg)
Onderweg: