Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tom_Aston-Martin schreef:hij staat op een niet nader te noemen handelsite te koop in het rood/zwart, ik heb m zelf ook net gekocht, en ik zeg je hij is prachtig
Als het op dezelfde "niet nader te noemen handelsite is" waar ik hem ook op gezien heb, dan is het dezelfde, maar deze was zonder certificaat...
Tom_Aston-Martin schreef:hij staat op een niet nader te noemen handelsite te koop in het rood/zwart, ik heb m zelf ook net gekocht, en ik zeg je hij is prachtig
Als het op dezelfde "niet nader te noemen handelsite is" waar ik hem ook op gezien heb, dan is het dezelfde, maar deze was zonder certificaat...
gaat hard deze verzameling, ff een paar dagen niet actief en meteen alweer een paar vette updates
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
sjefske schreef:
Heb net op mijn doos gekeken en ik heb de Minichamps Carrera GT van 2004
Jaa van die dopjes op de wielen was een beetje een lompe opmerking van me.
want aan de andere kant van de auto heb ik ook blauwe dopjes. heel vaag [/quote]
Jah, nu je het zegt ik had dit zelf nog geeneens gemerkt!