Matt, als je gegevens hebt ben ik ook erg nieuwsgierig (MG Magnette)
Of misschien heette het toen wel Trofeo Alfa Romeo.
Alleen 1998 klopt volgens mij (ook) niet.....
Het is i.d.d. geen ETCC, maar zoals Edwin hierboven zei:117ayrton schreef:Het European Touring car Championship werd gereden van 1963 tot 1988 en van 2000 tot 2004 dus 1998 lijkt mij totaal niet mogelijk
Moet je eerlijk bekennen dat ik niet geabonneerd ben op AIM.Kyoshofan schreef:Ook erg leuk stuk geschreven in de AIM, met prachtige foto's
Maar ook de beste "speurders" zitten er wel eens naast.Montezemolo schreef:Weer een bijzondere aanwinst Matt, ik bewonder je manier van bouwen, en je speurwerk !!!! ik verbaas me steeds hoe je toch weer een DD boven water tovert![]()
![]()
![]()
Montezemolo
Yep,...de 20.ste of 21.ste komt ie uit.harrienac schreef:komt het blad morgen in de winkel matt?
ik ben benieuwd !!
Matt, hoe zit dat? Heeft de redactie jou hiervoor benadert? Ik hoop het snel te lezenharrienac schreef:komt het blad morgen in de winkel matt?
ik ben benieuwd !!
Benjan Spiel van AIM heeft me inderdaad zélf hiervoor benaderd. Maar heeft wel eerst een bezoekje gebracht om het een en ander door te nemen.vivado ferrari collection schreef:Matt, hoe zit dat? Heeft de redactie jou hiervoor benadert? Ik hoop het snel te lezenharrienac schreef:komt het blad morgen in de winkel matt?
ik ben benieuwd !!