Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat een gave Benz inderdaad al een echte klassieker Ik moest bij sommige foto's echt even goed kijken of het geen 1/1 was, dus ook de foto's zijn super
Bij deze weer even de tijd gevonden voor een nieuwe update. Deze keer een uitbreiding op de Falcon reeks.
Waarschijnlijk even mijn laatste update voor de vakantie al probeer ik nog wat modellen te updaten voordat ik op vakantie ga.
Gewoonweg prachtig, deze Falcon op 1:18 , overweeg om me zelf ook nog zo ééntje aan te schaffen in de toekomst , maar ze blijven redelijk prijzig deze Biante's inclusief verzendingskosten
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Dat is nog eens een update! Zitten zeer mooie modellen tussen, waaronder de E30 M3 . Hoe is de kwaliteit van de Nissan GT-R van Ebbro? Op jouw foto's ziet hij er top uit !
De Nissan, E21 Baur en vooral die oude M3 zijn heel erg gaaf...die GTO (model van Kyosho?) is minder, fraaie details maar mij lijkt de carrosserievorm niet helemaal correct...of komt dat door de foto? De echte auto lijkt lager en gestrekter: