Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
prachtig guy!! Road-signature heeft echt een super goede prijs/kwaliteit verhouding als ik dit zo zie Kan niet wachten op mijn 1934 Aston Martins van Road Signature!!!
Prachtige modellen en dito foto's Guy . Ik kijk elke keer weer met bewondering naar je nieuwe updates.
Ook deze Falcon ziet er schitterend uit, mooi detail en goed lakwerk zie ik. Alleen onder/bij de motorkap blijft het altijd een probleem .
Vorig weekend een bezoekje aan "Neal's Dream" gebracht Mustang meets Porsche en nog wat kunnen scoren op de stand van Mustangmania
De Ford F100 1965 Pick Up van Sunstar op 1:18
Bondracer
Laatst gewijzigd door Bondracer op wo 22 jun 2011 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
weer mooi ,ik vraag mij wel af hoeveel tijd ik hier ga moeten zitten om 1 maand update's van jou te zien
ik wens je een prettige vakantie toe en tot in augustus
groeten uit brugge
Mooie update's weer Guy, je vrouw is nog steeds erg flexibel met je uitgaven op dit gebied
Je weet het, met een mooie amerikaan maak je me altijd blij.
Erg mooie foto's ook, helemaal niks op aan te merken
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!