De glasplaatjes in de kast zijn net zo breed als het glas in de deur, +/-30 cm. De houten omlijsting valt bovenop het witte gedeelte, dus het lijkt net of er geen deur is (scharnieren zitten aan de achterkant van de houten omlijsting, de kast zelf is zo'n 42 cm. breed.
supernova schreef:Op de onderste foto zijn de vitrinekasten in de muur ingebouwd, dat vind ik er heel stijlvol uitzien! Vooral met verlichting in de vitrines zal het er heel mooi uitzien.

Dat is gezichtsbedrog, omdat de kast zelf wit is en de muur erachter ook, het wordt namelijk heel lastig om deze kasten in te bouwen in een muur, omdat bij het opendoen van de deur de houten omlijsting een beetje naar binnen valt. (:think: uitleggen is toch moeilijker dan ik dacht)
Verlichting is best lastig, van bovenaf is het erg moeilijk omdat bij 1 auto een berg licht tegengehouden wordt, en van een afstand is het ook best lastig omdat het glas je verlichting toch een beetje weerkaatst, elk plankje is een optie, maar duur en slecht voor je wagens.
fish88 schreef:op de site staan ze niet. is hij nog gewoon te koop in de winkel? want ik wil er echt eenyje hebben.
Yep ze zijn bij de Ikea nog gewoon te koop, ze zijn ze waarschijnlijk vergeten terug op de site te zetten na het schroevenverhaal.