Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
bedankt voor de complimentje's
gisteren op de verjaardag (de 40 ste) heb ik twee bonnen van een modelwinkel gekregen en omdat er nog een paar nieuwe modellen van ixo aankomen komt dit goed van pas.
dus wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Montezemolo op zo 22 jun 2008 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Ook hier weer Spam !
oke ik heb vandaag mooie plateau's gekocht bij refit in hengelo(ov) voor in de vitrine kast beneden.
ik heb er ook nog een mooie vitrine kast gezien voor in de gang straks als ik geen ruimte meer heb in me huidige vitrinekasten.
ik heb er een paar foto's van probeeren van de nieuwe opstelling in de kast.
persoonlijk vind ik het erg gaaf,kwaliteit van de foto's is niet zo vind ik. (het wordt tijd voor een andere camera)
etage 1
etage 2
etage 3
etage 4
Laatst gewijzigd door rudie20vt op zo 25 jan 2009 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533