Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Powersprint
Schaal: 1:18

Re: D'r was toch ooit een topic over games?

Bericht door Powersprint »

rsh_scuderia schreef:
Powersprint schreef:
Ook ik speel erg vaak GTR2, maar eigenlijk nooit online. Voor de rest pak ik af en toe nog wel een rollercoaster tycoon 3 uit de kast. Wat werkt dat spel verslavend als je eenmaal bezig bent zeg
:P
GTR2 is online toch echt leuker dan offline :D
Ben je een beetje snel met verschillende wagens?
Ik weet inderdaad ook niet waarom ik niet meer online speel. Met racedriver deed ik dit wel vaker maar met GTR2 heb ik er (nog) niet de behoefte aan. Ik weet niet wat snelle rondetijden zijn op de diverse circuits, maar op Zolder kom ik toch aardig in de buurt van de 1:29 met een Lambo. Dit met standaard setup en geen hulpmiddelen ofcourse :) (net nog 5 rondjes gereden met een snelste tijd van 1:30:550)

Ik ben trouwens pas begonnen om zonder hulpmiddelen te rijden, maar ik kan de AI toch meestal wel verslaan op 110%
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Netjes, om de AI op 110% te verslaan.

Vandaag krijg ik VPP pedalen te leen van mijn zwager en zijn G25 stuurwiel. Erg fijn. De Lambo is een stabiele wagen met uitmundende remmen, maar een lage topsnelheid.
Het aanstaande seizoen op Simracing rijden we rond in NGT wagens. Is ook erg grappig ipv de GT's. :cool:

Ik meen dat GT5 uit zou moeten komen rond kerst 2009.
Dat zal, Polyphony Digital kennende, kerst 2011 worden :angry_finger:
Droes

Bericht door Droes »

Kerst 2009 :nuts:

tegen dan is de PS3 verouderd :D

Iemand ervaring met de racegame Rfactor?
Ben hem nu aan het downen (jaja legaal, betaald met de VISA-kaart :P )

De mods spreken mij enorm aan, maar denk niet dat het kant en klare mods zijn, dus hier iemand ervaring mee??
wou fijn.... :worshippy:
Afbeelding Afbeelding
Sierra Alpha

Bericht door Sierra Alpha »

De game welke ik er ook erg goed uit vindt zien ondanks de leeftijd van de orginele game is de F1 Mania 2008 Mod voor f1 Challenge '99-'02 ,met een meer realistische AI en circuits. Leuk alternatief voor de mensen die F1 willen spelen maar geen Playstation hebben.
Ook de DTM race driver series blijven super!
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Voor het moment speel ik enkel Forza Motorsport 2 op de Xbox 360.
Ik heb eigenlijk al heel mijn leven racegames gespeeld.
Van Grand Prix en Stunts in MS DOS over Need For Speed 2 se naar Project Gotham Racing 2 tot nu dus FM 2.
En alles daar tussenin. :D
Afbeelding
Wouter
Schaal: 1:43

Bericht door Wouter »

Thuis speel ik alleen DTM Race Driver 3, en af en toe speel ik bij een vriend op zijn XboX 360.
rsh_scuderia
Moderator

Rfatcor heeft erg leuke mods :thump_up:
Actieve online groep, dus zeker de moeite waard.
Powersprint

Inderdaad zijn NGT's leuk om in te rijden, en zeker om te oefenen zonder TC en andere hulpmiddelen. Heb laatst nog een kampioenschap Porsche Supercup 2008 gereden (mod die je kunt downloaden op nogrip racing). Zéér close racing en erg gaaf om met die waggies te gooien en smijten door de bochten :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Voor een race van 1,5 uur gaat het juist niet om het gooien en smijten :lol:

Ik ga waarschijnlijk rijden met een Porsj RSR. In Flying Lizard livery als het een beetje meezit.
Nu nog die VPP pedalen in orde krijgen. Want een topsnelheid van 130 km/h valt niet mee :evil:
Powersprint

Haha, inderdaad. Dan zijn je bandjes zo op :P Maar de Porsche supercup wedstrijden duren niet al te lang, dus kun je nog eens 'n beetje overdrived door de bochten heen gaan zonder dat dit al te veel nadelen heeft op het einde van de wedstrijd. 1,5 uur races doe ik bijna nooit, wat eigenlijk toch wel zonde is :oops:
Heb wel 'n keertje 'n 24u race gereden op Zolder (dus ook echt 24u, maar wel met pauzes :wink: ). Dit was ook wel erg gaaf moet ik zeggen :worshippy:

Die Porsche RSR is zeker een dikke wagen, mits je er een goede afstelling voor kunt vinden. Want anders zijn ze onbestuurbaar :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bij de RSR altijd voor zachte banden en toe op -1,2 minimaal zetten. Veel camber en lage banden spanning. Stuurt hij gewillig in :D

Ben nu aan het oefenen op Monza (1.52.5) en op Eastern Creek met een Mosler ivm de ZomerAvondCompetitie op simracing.nl.

Mijn pedalen;
Afbeelding
skyline_fanatic

Bericht door skyline_fanatic »

W00t , heb net een mail ontvangen dat mijn PS3 is verzonden. :dance:
Na 5 weken heb ik em eindelijk terug :dance: :dance: :dance: .
Werd wel tijd :x
1:1 Golf VI GTI
Powersprint

rsh_scuderia schreef:Bij de RSR altijd voor zachte banden en toe op -1,2 minimaal zetten. Veel camber en lage banden spanning. Stuurt hij gewillig in :D

Ben nu aan het oefenen op Monza (1.52.5) en op Eastern Creek met een Mosler ivm de ZomerAvondCompetitie op simracing.nl.

Mijn pedalen;
Afbeelding
Ik zal zo'n setup eens uitproberen! In ieder geval bedankt voor de tip :thump_up: Ik stoei zelf ook graag met de rollbars, dit heeft ook meestal een goed effect op de wegligging en handling.

En wat een vette pedaaltjes zijn dat :worshippy: Ik moet het doen met een eenvoudig logitec stuurtje incl (2) pedalen.
Afbeelding
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Gisteren heeft microsoft effe Sony een genadeslag gegeven door te melden dat de nieuwste Final Fantasy ook op de 360 gaat komen. Niet dat Final Fantasy me wat kan schelen (hou niet zoveel van die Japanse shit RPG's), maar wel grappig dat 1 van de exculsiefste games voor de PS3 effe weggekocht word door Microsoft :worshippy: .

En over 2 dagen weten we wat de makers van HALO voor nieuw spel zullen uitbrengen, ben benieuwd...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator

XBOX360 wordt natuurlijk wat betreft grafics weggevaagd door de PS3. Maar FF-serie, net zoals HALO kunnen mij niet bekoren.

De Blu-ray, gratis spelen op internet, de betere beeldkwaliteit, Gran Turismo en het niet zijn van Microsoft echter wel :cool:
Plaats reactie