Niekleairs collectie, Ook 1:87 doet mee (Zie P15)
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Niekleairs collectie, Mijn eerste vitrine! zie pag. 10
Mooie vitrine
alleen jammer dat hij zo snel vol is dus er zullen wel meerdere volgen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- FordMustangGT
Volgens mij kan er met wat passen en meten wel 4 auto's op één plankje
Maar nu heb je igg een mooie plaats voor je auto's 

- Tom_Aston-Martin
mooie vitrine! Heb er zelf ook zo een! Inderdaad wel slim om de nfs in 1:43 te doen! Verkoop je dan de 1:18's die je al had weer?
Vandaag mocht ik weer een auto in ontvangst nemen, een kunstuiting deze keer. Normaal gesproken heb ik niet zoveel met kunstuitingen, maar deze was dan wel weer heel mooi.

Nee, dit is geen graffiti, maar bij aanschaf van deze auto ging wat geld naar een goed doel.

De hardtop kan naar keuze op het model gezet worden, of eraf gehaald worden.

De Callaway C12 is in feite een omgebouwde Corvette C5. Ik zag dit model eens in een autokampioen, en was er sinds dien weg van.

Lekker opvallend interieur, al had het van mij wel wat minder heftig gemogen. Wel mooi uitgevoerd.

En de taillight.

Nee, dit is geen graffiti, maar bij aanschaf van deze auto ging wat geld naar een goed doel.

De hardtop kan naar keuze op het model gezet worden, of eraf gehaald worden.

De Callaway C12 is in feite een omgebouwde Corvette C5. Ik zag dit model eens in een autokampioen, en was er sinds dien weg van.

Lekker opvallend interieur, al had het van mij wel wat minder heftig gemogen. Wel mooi uitgevoerd.

En de taillight.

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
- Tom_Aston-Martin
Re: Niekleairs collectie, Ware Kunst (p11)
best een leuke auto, alleen hoeven al die strepen neit van mij 

- FordMustangGT
Leuke aanwinst met een wel aardige livery. Vooral omdat ik de auto zelf niet zo mooi vind, vind ik de lijnen op deze auto juist wel een mooie aanvulling 

- Jaap
- Contacteer:
mooi ding, is dat de mens van Vutrivius op de auto
of ken je dat niet

- Montezemolo
- Contacteer:
Ik vind dit wel bijzonder
ik hou wel van dit soort kunstzinnige uitspattingen
Montezemolo

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Daar zal het vast lichtelijk op gebaseerd zijn. Ik denk ook dat het figuur het spierenstelsel van een mens moet uitbeelden, bij aanschaf van de auto (in de winkel dan) ging een gedeelte van het aankoopbedrag naar een Multiple Sclerosis (of hoe je dat dan ook schrijft) stichting. Mede voor die stichting heeft een vrouw dit "lijnenspel" bedacht. (staat in het boekje dat bij het model meekwam)Jaap schreef:mooi ding, is dat de mens van Vutrivius op de autoof ken je dat niet

-
mooie verzameling heb je al, volgens mij gaan we je cker nog tegen komen met nieuwe modellen hier!!
Idd. Met je eens.Tom_Aston-Martin schreef:best een leuke auto, alleen hoeven al die strepen neit van mij
Vind de auto zelf wel mooi ja

Niels_ut
De Callaway C12, zoals hierboven te zien.. daar ben ik eigenlijk een beetje op uitgekeken. Zou iemand toevallig inzijn voor een ruiltje van deze Callaway tegen een Groene Autoart Holden Monaro CV8 of een Witte HSV GTS (Beide van Autoart)?? Diegene zou mij heel blij maken. De Callaway is inclusief de OVP. Voor de Holden of HSV is de aanwezigheid van OVP geen vereiste, zolang de wagen maar hier in goede toestand aankomt. Bij interesse, de PM staat open.

Re: Niekleairs collectie, Ruilen?? Zie P11
Ja ik leef nog!!
Inmiddels heeft de Callaway een andere liefhebbende eigenaar gevonden, ik was er gewoon op uitgekeken. Best vreemd, aangezien de auto theoretisch gezien interessanter zou moeten zijn dat de monaro's en HSV'en en de GTO die ik nu heb staan.
Wel ben ik in onderhandeling over een uitbreiding, en om in het thema te blijven, de gouden concept is het volgende "slachtoffer". Meer nieuws volgt uiteraard zodra dit te melden is.
Wel ben ik nog op zoek naar de volgende modellen voor een mooi prijsje (helaas heb ik geen 1:18 modellen meer om tegen te ruilen):
Holden Monaro CV8 in het groen (Moet er gewoon bij als je alle andere kleuren al hebt)
HSV GTS-300 in het wit (Kun je me ongelofelijk blij mee maken)
Pontiac GTO '04 in het grijs en zwart
Oh ja, weet iemand of er een 1:18 model (van goede kwaliteit) van de GT by Citroën bestaat?

Inmiddels heeft de Callaway een andere liefhebbende eigenaar gevonden, ik was er gewoon op uitgekeken. Best vreemd, aangezien de auto theoretisch gezien interessanter zou moeten zijn dat de monaro's en HSV'en en de GTO die ik nu heb staan.
Wel ben ik in onderhandeling over een uitbreiding, en om in het thema te blijven, de gouden concept is het volgende "slachtoffer". Meer nieuws volgt uiteraard zodra dit te melden is.
Wel ben ik nog op zoek naar de volgende modellen voor een mooi prijsje (helaas heb ik geen 1:18 modellen meer om tegen te ruilen):
Holden Monaro CV8 in het groen (Moet er gewoon bij als je alle andere kleuren al hebt)
HSV GTS-300 in het wit (Kun je me ongelofelijk blij mee maken)
Pontiac GTO '04 in het grijs en zwart
Oh ja, weet iemand of er een 1:18 model (van goede kwaliteit) van de GT by Citroën bestaat?

-
- Moderator
Re: Niekleairs collectie, Ruilen?? Zie P11
Die GT bestaat ( nog) niet