k'moet zeggen dat het alweer een hele mooie update is

Veel plezier in ferrariland enne.......watch your wallet

Greetz
Peter

coureurs waren Clemente Biondetti en de eigenaar van de auto, Prince Igor Troubetzkoy. Igor Troubetzkoy, een gentlemen driver, skier en amateur wielrenkampioen, kwam uit een oude russische aristocratische familie en reed als eerste voor Ferrari een Grandprix en was getrouwd met Barbara Hutton één van de rijkste vrouwen uit die tijd. Ze was maar liefst 7x getrouwd, Troubetzkoy was nr 4, dit ter zijde. Biondetti was één van de topcoureurs uit die tijd en had al drie keer de Mille Miglia gewonnen en was door de Prince ingehuurd om de Targa Florio te winnen. Hij won ook de Targa Florio in 1949. En stierf in 1955 aan klanker.
 coureurs waren Clemente Biondetti en de eigenaar van de auto, Prince Igor Troubetzkoy. Igor Troubetzkoy, een gentlemen driver, skier en amateur wielrenkampioen, kwam uit een oude russische aristocratische familie en reed als eerste voor Ferrari een Grandprix en was getrouwd met Barbara Hutton één van de rijkste vrouwen uit die tijd. Ze was maar liefst 7x getrouwd, Troubetzkoy was nr 4, dit ter zijde. Biondetti was één van de topcoureurs uit die tijd en had al drie keer de Mille Miglia gewonnen en was door de Prince ingehuurd om de Targa Florio te winnen. Hij won ook de Targa Florio in 1949. En stierf in 1955 aan klanker. 

en ik kende deze helemaal niet, schande
  en ik kende deze helemaal niet, schande  

Mooie aanwinst en ook nog nummero uno
Idd numero uno, daar doen we het voorF40F50ENZO schreef:
 Nog 2 Ferrari overall winnaars van 1949 en 1961 en dan is de Targa Florio club compleet
 Nog 2 Ferrari overall winnaars van 1949 en 1961 en dan is de Targa Florio club compleet 
Tja, was er heel blij mee, maar dit was het resultaat toen ik de doos openmaakte:Honda.f1 schreef:Mooie aanwinsten weer! die bbr F399 mag er zeker wezen

Ook een Quartzo 500 F2 in stukken ontvangen omdat de verkoper het model niet goed had vastgeschroefd.
 Ook een Quartzo 500 F2 in stukken ontvangen omdat de verkoper het model niet goed had vastgeschroefd.
De verkoper neemt het model terug.Ferrari10flrb schreef:Tja, was er heel blij mee, maar dit was het resultaat toen ik de doos openmaakte:Honda.f1 schreef:Mooie aanwinsten weer! die bbr F399 mag er zeker wezen
De verkoper heeft het model mijns inziens wel goed verpakt, met watten in het doosje oa en verder ook niet bezuinigt op verpakkingsmateriaal. Maar het kan zijn dat hij teveel watten er in heeft gedaan en daardoor onderdelen zijn afgebroken of dat met het pakket is gevoetbald oid. De doos was aan de buitenkant wel gewoon heel.
Probeer nu e.e.a. op te lossen met de verkoper.
Was al het 2e model in 2 weken tijd dat kapot aan kwamOok een Quartzo 500 F2 in stukken ontvangen omdat de verkoper het model niet goed had vastgeschroefd.
 Ben ik wel blij om. Dus er zijn ook zeker betrouwbare Ebayers en Fransen
 Ben ik wel blij om. Dus er zijn ook zeker betrouwbare Ebayers en Fransen  

is
 is