Nog meer Safari geweld:
de Nissan 200 SX, Safari Rally 1988 gereden door Per Eklund en Dave Whittock.
Hopelijk kan ik het plastic vitrinedoosje door Per himself laten signeren bij het EK Rallycross in Maasmechelen
Vervolgens de Toyota Supra 3.0i uit het jaar daarvoor, 1987. Gereden door Lars-Erik Thorp en Benny Melander, Toyota Team Europe. Een dikke, typische non-rallybak!
En tot slot de Toyota Celica TwinCam Turbo, Safari Winner in 1985 met Juha Kankkunen en Fred Gallagher. Ik vind dit een prachtig model!
3 vette smoelen met vette konijnenvangers:
Er is 1 maar bij de 200 SX en de Supra: er horen losse Marlboro decals bij. Net zoals bij de Celica die ik al wat langer heb:
De leverancier zegt echter dat ze bij mijn modellen er niet bij zaten, en dat bij Bizarre losse decals soms er wel bij zitten, en dus gewoon soms niet.
Dat vind ik eigenlijk niet kunnen, toch zeker niet omdat het geen weggevertjes zijn. Vandaar dat ik naar de 2 email adressen heb gemaild die op de site van Bizarre staan met het verzoek de ontbrekende Marlboro decals na te zenden.
Als ik mail naar
fpinto@macau.ctm.net mail dan krijg ik een bericht dat mijn message niet bij hem is gedelivered vanwege "over quota".
Als ik mail naar
info@bizarremodel.com dan krijg ik een bericht dat delivery to the following recipient has failed.
Dat schiet dus ook niet op
Weet iemand een andere, effectievere manier?