Wat kan ik hierop zeggen
 Wat kan ik hierop zeggen  dit is wel één van de mooiste 1/18 collectie's hier op het forum, wat een geweldig mooi overzicht, en wat staan er toch pareltjes tussen
  dit is wel één van de mooiste 1/18 collectie's hier op het forum, wat een geweldig mooi overzicht, en wat staan er toch pareltjes tussen  

Montezemolo

Wat kan ik hierop zeggen
 Wat kan ik hierop zeggen  dit is wel één van de mooiste 1/18 collectie's hier op het forum, wat een geweldig mooi overzicht, en wat staan er toch pareltjes tussen
  dit is wel één van de mooiste 1/18 collectie's hier op het forum, wat een geweldig mooi overzicht, en wat staan er toch pareltjes tussen  

Alleen een beetje krap opgesteld, als ik jou was zal ik hier wat modellen afleveren
 Alleen een beetje krap opgesteld, als ik jou was zal ik hier wat modellen afleveren   

Tja, heb hier helaal niks aan toe te voegenMontezemolo schreef:Wat kan ik hierop zeggen

Montezemolo

Allemachtig!!! Deze prachtige verzameling verdient inderdaad een eigen kamer
  Allemachtig!!! Deze prachtige verzameling verdient inderdaad een eigen kamer  

ik moet er niet aan denken.
 ik moet er niet aan denken.