Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rsh_scuderia schreef:XBOX360 wordt natuurlijk wat betreft grafics weggevaagd door de PS3. Maar FF-serie, net zoals HALO kunnen mij niet bekoren.
De Blu-ray, gratis spelen op internet, de betere beeldkwaliteit, Gran Turismo en het niet zijn van Microsoft echter wel
Betere beeldlkwaliteit is niet van toepassing... Zoek maar iedere vergelijkingsgamepje op dat op beide consoles is uitgekomen en je ziet geen verschil.
Ja enigste is Blu-Ray, maar als je te lui bent om even 1 cd te wisselen , microsoft is toch waarschijnlijk al aan het ontwikkelen voor een ingebouwde bluray xdoos.
En dat je alleen de PS3 voor GT4 koopt wat pas eind 2009 komt zegt al genoeg over de kwaliteit aan spellen.
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Prologue is dit jaar uit, en verschillende racespelletjes op de Gaybox ook. Zet die maar naast elkaar en kijken welke beter en mooier is, waat de details beter in kunnen worden verwerkt, waar je als programmeur meer mogelijkheden hebt voor geluid en details.
Maar als je genoegen neemt met minder kwaliteit en het imago van Micro$oft, moet je inderdaad de Gaybox360 nemen.
Prologue is dit jaar uit, en verschillende racespelletjes op de Gaybox ook. Zet die maar naast elkaar en kijken welke beter en mooier is, waat de details beter in kunnen worden verwerkt, waar je als programmeur meer mogelijkheden hebt voor geluid en details.
Maar als je genoegen neemt met minder kwaliteit en het imago van Micro$oft, moet je inderdaad de Gaybox360 nemen.
Grid is de enigste racegame die uit is in 2008 op de 360 dus even betere je feiten op een rijtje hebben voordat je gaat loellen. Enigste racegame die nog uitkomt dit jaar is Race Pro maar dat is sowieso niet grapisch het vermelden waard, alleen qua gameplay.
Wel grappig dat een veredelde demo word gezien als een volwaardige game. Ach ja je moet iets hebben om je playstation goed te laten lijken .
rsh_scuderia schreef:Gelukkig zit er in die demo al meer kwaliteiten dan in menig spel op die Mircorsoft consloe. Zo te lezen ben je daar ook al niet weg van.
Jawel, GT5 zou de enigste reden zijn om een PS3 te kaufen, maar dan ook echt de enigste...
Is gewoon goed spel, maar hij is nog niet uit dus kan je hem nog niet vergelijken. Forza 3 dan mag je pas loellen. Als GT5 het enigste spel is waarmee je de PS3 kan vergelijken dan veel plezier met je 460 euro voor 1 spel
Voor een spel dat in 2010 komt ziet het er een beetje normaaltjes uit...
Gran Turismo 5 rond 2010
Polyphony Digital werkt momenteel aan de PlayStation 3 titel Gran Turismo 5 en diens voorloper Gran Turismo 5 Prologue.
In tegenstelling tot wat iedereen verwachtte concentreert Polyphony Digital zich op Prologue dat reeds verschenen is. Op de E3 vertelde Kazunori Yamauchi dat zijn team zich concentreert op het uitbreiden van Prologue. Gran Turismo 5 verschijnt hierdoor mogelijk pas in 2010. Gran Turismo 4 Mobile bestaat ook nog, deze verschijnt na Gran Turismo 5, rond 2011 of 2012.
Oh en dat ze zich blijven contrentreren op Prologue (d'r komt binnenkort een flinke update aan met oa betere physics, later waarschijnlijk ook schade) haalt je argument dat het een demo is toch wel een beetje naar beneden...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Oh en dat ze zich blijven contrentreren op Prologue (d'r komt binnenkort een flinke update aan met oa betere physics, later waarschijnlijk ook schade) haalt je argument dat het een demo is toch wel een beetje naar beneden...
Ja GT5 dat moet de prologue toch voorstellen in demo vorm.
Blijf het een demo vinden, door alleen maar schade toe te voegen en wat autotjes waar je voor moeten betalen, is het meer een uitbuitting dan een echte game...
rsh_scuderia schreef:Bij de RSR altijd voor zachte banden en toe op -1,2 minimaal zetten. Veel camber en lage banden spanning. Stuurt hij gewillig in
Ben nu aan het oefenen op Monza (1.52.5) en op Eastern Creek met een Mosler ivm de ZomerAvondCompetitie op simracing.nl.
Mijn pedalen;
Eindelijk eens tijd gehad om je setup uit te proberen en ik moet zeggen dat dat geen verkeerde setup is In m'n 4e ronde dook ik al onder de 1.51.9 Hier even een screen als bewijs, omdat ik mijn fast laps niet opsla
Best een leuk spelletje. En ook best een leuk commentaar; Alles wat je op de 360 niet kan doen, doet de PS3 . Eindelijk mensen met verstand
Leuke en aansprekende banen, ziet er grafisch goed uit, mooie historische Ferrari's. PS3, PS2, WIE? en DS game. Laatste drie vraag ik de kwaliteit vanaf, maar de eerste ziet er schitterend uit.
Jammer dat diegene met de onboard opname niet kan rijden