Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi hoor, k hou niet zo van oudere auto's maar deze zijn super!!
Mooie detaillering en n bijzonder model Die lampen in de zijspiegels en motorkap bij de eerste maken hem de mooiste van de twee vind ik
De nieuwste aanwinsten!!
6 x UT Models Police en 2 x Autoart Police (voor een zeer goede prijs overgekocht van een verzamelaar, er zitten enkele zeldzame tussen)
Twas al zo stil rond je. Teller stond deze maand pas op 1...
Amerikaanse auto's vind ik niks maar zo samen ziet het er zeker wel leuk uit. Nog 43 staten te gaan ofzo?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ja idd, al vind ik de kleurstelling van AMerikaanse politiewagens vaak wat tegenvallen, zo ziet het er wel goed uit vooral die zwart witte highway patrol van AA
Dat is natuurlijk helemaal mooi meegenomen Is wel leuk dat je meteen een setje hebt i.p.v een enkele auto En die aardige prijs scheelt weer in de portemonnee en kun je weer uitgeven aan een andere mooie wagen
Dit is mijn nieuwste, gekocht in Houten. Het model en de auto hebben me altijd al geinteresseerd. (mede door een film over Tucker). Het is een Tucker Torpedo uit 1948 gemaakt door Kyosho. Dit is een model wat al jaren afgebeeld wordt in de catalogus van Kyosho maar wat je praktisch nooit ziet. Eindelijk heb ik er een gevonden.