Wat een waanzinnige verzameling, en ja...... die porche is tha bomb!!
Ik ben zelf van de Ferari's maar anders.........

Zonde dat het pakje niet aangenomen isFruitcake schreef:DHL stond vanmorgen hier ook al voor de deur met de Nissan maar mn scharrel lag nog in bed om 9.30 dus die heeft niet open gedaan![]()
![]()
Erg mooie en scherpe foto's![]()
![]()
Eindelijk ook is goede foto's van de motor en hoe ie eruit ziet zonder de kapjes over de achterbanden![]()
Kan ie trouwens ook schakelen zoals de Sauber?
Als ik geweten had dat ie zou komen had ik het wel ff tegen dr gezegd dat ze open moest doenrpi schreef:Zonde dat het pakje niet aangenomen isFruitcake schreef:DHL stond vanmorgen hier ook al voor de deur met de Nissan maar mn scharrel lag nog in bed om 9.30 dus die heeft niet open gedaan![]()
![]()
Erg mooie en scherpe foto's![]()
![]()
Eindelijk ook is goede foto's van de motor en hoe ie eruit ziet zonder de kapjes over de achterbanden![]()
Kan ie trouwens ook schakelen zoals de Sauber?![]()
Nee, volgens mij kan ie niet schakelen. De schakelstang is wel verbonden naar de versnellingsbak, maar ik durfde niet hard te duwen tegen het pookje.
Komen ze vandaag opnieuw? Thuisblijven dan...Fruitcake schreef: Als ik geweten had dat ie zou komen had ik het wel ff tegen dr gezegd dat ze open moest doen
NEWBURY PARK, CA, US 07/30/2008 6:02 P.M. ORIGIN SCAN