wie kan mij helpen of info geven over werkende lampjes in een auto bouwen bv bij mijn subaru nightversion 2006
gr rob
verlichting inbouwen bij modellen
Re: verlichting inbouwen bij modellen
Eerst een aantal dingen:
Waar wil je lichtjes?Bv de koplampen of de achterlichte of hetr interieur.
Hoe wil je het voeden?bv een batterij in de auto of een adapter en dan een snoer uit de auto.
Wat voor soort licht moet het uistralen?als je warm licht wil kun je beter voor klein gloeilampejes gaan, anders zijn leds handiger.
Als je deze vragen beantwoord kan ik je een stuk verder helpen.
Ik heb er zelf genoeg ervaring mee.
Hoe wil je het voeden?bv een batterij in de auto of een adapter en dan een snoer uit de auto.
Wat voor soort licht moet het uistralen?als je warm licht wil kun je beter voor klein gloeilampejes gaan, anders zijn leds handiger.
Groeten Kyle
Porsche rules!

Porsche rules!

Misschien eens een pb-tje of e-mail naar jochen en/of xiphias sturen , deze mannen verkopen ze in hun webwinkel en zullen je hieromtrent zeker meer weten over te vertellen.borbase schreef:wie kan mij helpen of info geven over werkende lampjes in een auto bouwen bv bij mijn subaru nightversion 2006
gr rob
Bondracer

halloKyle schreef:Eerst een aantal dingen:
ik wil ze in de nachtlampen en in de achterlichten hebben
grz rob