Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
porsche228 schreef:dat is toch geen ramp ik zou gewoon probeeren te bellen maandag en als je niemand aan de lijn krijgt dan weet je genoeg ik zit nu trouwens met het zelfde probleem ik heb al geld overgemaakt maar ik zie nu ook net met vakantie gaan kan ik dus ook nog 2 week wachten op mijn model
Stond ook aangegeven op de site, wanneer ze met vakantie waren. Dus om kort daarvoor, of tijdens hun vakantie een auto te bestellen is niet zo handig!
De site is een beetje een rommeltje. Heb een keer een model besteld wat niet meer leverbaar was, allemaal keurig afgehandeld via mail. Zou zeker nog een keer iets bestellen!
Volgens hun site gaan ze verhuizen naar een nieuw pand met meer ruimte.
En ze gaan hun site wat veranderen zodat je kan zien of het model op voorraad is of niet.
the_stig schreef:Volgens hun site gaan ze verhuizen naar een nieuw pand met meer ruimte.
En ze gaan hun site wat veranderen zodat je kan zien of het model op voorraad is of niet.
Allemaal goed nieuws dus.
ja das zeker goed nieuws dan hoef je niet meer te bellen of er een model is
gr rob
the_stig schreef:Volgens hun site gaan ze verhuizen naar een nieuw pand met meer ruimte.
Allemaal goed nieuws dus.
ja das zeker goed nieuws dan hoef je niet meer te bellen of er een model is
gr rob
tja daar ben ik nog niet zo zeker van,je moet soms heel veel geduld hebben bij tom's heb verleden jaar pak jaguar's gekocht bij hem en ook betaald maar wacht nog steeds op 3 jag's.
voor de rest prima