Inderdaad reeds beschikbaar. Was ook een beetje verbaasd dat het zo snel was.Powersprint schreef:Schitterende cabrio's, wist niet dat deze modellen al op de markt waren. De achterkant weer helemaal terug naar z'n roots, met die rode doorlopende lijn
Thomas, dit zijn inderdaad 1/43. Scroll maar 'ns door m'n collectie: die 1/18 heb ik al lang achter me gelatenThomas Bol schreef:Hele mooie modellen.
Hopelijk komen ze ook in 1:43 uit.
Vandaag kan ik je niet overtreffen (die 993's blijven de max.!), maar de wereld staat niet stil.p--911 schreef:Je bent me voor Diciotto, ik had ze al gezien, maar heb ze nog niet. Iets teveel uitgegeven laatste tijd. Dus deze komen op termijn.
de 1:1 versie is ook prachtig trouwens, heb ik al een aantal keren voorbij zien komen. Hebben dezelfde LED stadslichtjes als door Audi toegepast, maar dan veel subtieler vind ik.
kon het niet beter zeggenjurdup schreef:knappe setjes erbij
geweldig nieuws om te horen!DaChrist schreef:Je hebt een geweldige collectie! Een voorbeeld voor mijIk ga nu ook met Porsche 1:43 beginnen. Maar wel iets rustiger aan dan jou
117ayrton schreef:kon het niet beter zeggenjurdup schreef:knappe setjes erbij![]()
![]()
Als je eenmaal een 1:1 hebt wordt het alleen maar erger kan ik je vertellenp--911 schreef:geweldig nieuws om te horen!DaChrist schreef:Je hebt een geweldige collectie! Een voorbeeld voor mijIk ga nu ook met Porsche 1:43 beginnen. Maar wel iets rustiger aan dan jou
hoe meer 1:43 porsche verzamelaars, hoe meer vreugd.