Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
eerst en vooral een fijne vakantie toe gewenst en ook ik zal je update's missen al had ik geen feeling met straatwagens.maar begrijp je wel een beetje ook, soms kan een stop wonderen doen er is inderdaad nog wat anders in het leven.doe vooral niet zoals ik die er aan verslaafd is .het gaat je goed guy
Powersprint schreef:ps: ik heb nog een leuke mustang te koop staan in het te koop topic [/size]
Ik had het al gezien Arno , maar deze witte heb ik al , had het de gele geweest had ik'm directemento van je overgekocht, maar bedankt voor het aanbod
Groeten Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Idd jammer dat je ff stopt met verzamelen. Dit was toch een van de collecties waar vaak het Mustangpaardje langs kwam galloperen.
Maar je hebt toch nog een mooie aanwinst als één van je laatsten voordat je een verzamelbreak neemt. Wat blijven die Mustangs toch bruut en ziet er idd goed uit voor een welly
Mooie aanwinst Guy Maar wat vertel je me nu ga je stoppen..... dat meen je niet... één van de gewaardeerde Belgische members gaat stoppen Jammer Guy, ik hoop wel dat je zo nu en dan eens lekker op MAF komt snuffelen (je weet nooit). Ga eerst maar lekker met je gezin op vakantie geniet ervan, en ik hoop je snel weer terug te zien !!!!
Montezemolo schreef:Mooie aanwinst Guy Maar wat vertel je me nu ga je stoppen..... dat meen je niet... één van de gewaardeerde Belgische members gaat stoppen Jammer Guy, ik hoop wel dat je zo nu en dan eens lekker op MAF komt snuffelen (je weet nooit). Ga eerst maar lekker met je gezin op vakantie geniet ervan, en ik hoop je snel weer terug te zien !!!!
Patrick
Patrick , ik ga niet stoppen maar plan een verzamelbreak in , tot ik de drive terug wat gevonden heb.Heb er momenteel niet meer zoveel plezier in als een tijd terug , en je hebt het onlangs zelf ook een beetje aangegeven in één van je topics , "ééns je het model in bezit hebt is de fun er zowat af en gaat het richting zolder" .'t is maar ik ga er een tijdje tussenuit en ik weet dat het dan wel automatisch terug komt. En idd ik zal dit forum met plezier blijven volgen , ook al zal ik niet meer zoveel zelf posten , maar het blijft aardig om anderen hun collecties te volgen. Eveneens zal ik Vriend blijven van het MAF , dat staat buiten kijf, maar effe de zeilen in een andere richting zetten
Groeten Guy
Even op vakantie geweest , stond deze al zijn opwachting te maken bij de buren;
Eén van de meest verguisde modellen uit de Ford-historie, de Ford Edsel uit 1958.
Heeft slechts een leven van 2 jaar gehad nadat hij door bakken kritiek door de autopers uit produktie is genomen omdat er teveel vergelijkingen werden gemaakt omdat de radiatorgrille teveel conforme vormen had met het vrouwelijk geslachtsorgaan. De verkoop was echter wel een succes maar toch nam de Ford-directie dit serieus en stopte de productie in 1960
Ford Edsel 1958 van SunStar op 1/18
Bondracer
Laatst gewijzigd door Bondracer op vr 26 aug 2011 00:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Patrick , ik ga niet stoppen maar plan een verzamelbreak in , tot ik de drive terug wat gevonden heb.Heb er momenteel niet meer zoveel plezier in als een tijd terug , en je hebt het onlangs zelf ook een beetje aangegeven in één van je topics , "ééns je het model in bezit hebt is de fun er zowat af en gaat het richting zolder" .'t is maar ik ga er een tijdje tussenuit en ik weet dat het dan wel automatisch terug komt. En idd ik zal dit forum met plezier blijven volgen , ook al zal ik niet meer zoveel zelf posten , maar het blijft aardig om anderen hun collecties te volgen. Eveneens zal ik Vriend blijven van het MAF , dat staat buiten kijf, maar effe de zeilen in een andere richting zetten
Groeten Guy
Dit had ik (door de vakantie) nog niet gelezen Guy, WAT JAMMER!!!
Ik mag je update's altijd graag zien omdat het amerikaanse geweld mij ook érg aan spreekt.
Hoop je toch te blijven ontmoeten op het forum hier of wellicht op de Namac in de toekomst weer eens......
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!