nee, de diorama bestaat uit meerdere "Hornby"-sets, met auto's van o.a Hongwell, Impy Lonestar, Corgi Trackside. De schaal is 1:76, dus de Hongwell's zijn officieel te groot. Maar dat maakt, zoals je ziet, niet te veel uit. De setjes komen zoals je ze ziet, kant-en-klare gebouwtjes. En ze zijn stevig (2 mm dik) voor mij dus ideaal (geen gedonder met lijm, ik kan het wel, maar wordt vaak net niet zo mooi als het kan zijn). Je zult ze wel vaker tegenkomen op foto'stripoux schreef:Hee leuk, weer eens dioramafoto's. Ziet er mooi uit!
Heb je de diorama's zelf gemaakt en wat voor merk/schaal zijn de auto's?
Dat weet ik niet buttonfreak, ik dacht dat Ebro z'n eigen modellen maakte. Maar misschien iemand die het wel weet?buttonfreak schreef:ik geloof dat ze ook door Ebro gemaakt zijn in Spanje...
Klopt, chummy dj, dit is inderdaad de 2e serie, vandaar de toevoeging "E" (elaborata?). De 1e serie had een rechthoekige grille van metaal, zonder geïntegreerde koplampen. Die heb ik ook wel, zal 'm eens plaatsen.chummy dj schreef:mooi dat fiat busje...is dit een fase 2...er waren der met andere voorkant denk ik...of ben ik verkeerd...