Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Hierbij een nieuwe aanwinst, de auto van Starsky an Hutch, Ford Torino, ook wel de rode tomaat genoemd. Vond het altijd al een stoere bak, alhoewel ik nooit een van de afleveringen of de film heb gezien. Nu voor een mooie prijs kunnen kopen en de wagen past wel in mijn politiecollectie. Hierbij de pics:
Mooie aanwinst inderdaad. Heb hem zelf ook een tijd in de collectie gehad. Het blijft uiteraard een ERTL, maar qua details ziet hij er zeker niet verkeerd uit.
Zeer goede aankoop FMGT heb zelf de straatversie in zilver en moet zeggen dat qua afwerking deze één van de beter ERTL's is ....en dan nog de Starsky en Hutch-versie zal een leuke kleurvariatie vormen in je toch al ruimbemeten Police-collection. Tevens gooit deze S&H versie hoge prijzen in ebay winkels in de USA , ken een gerenomeerde USA-webshop waar hij voor 199$ pas van eigenaar wisselt. Topaanwinst
Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"