Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- novitec grande punto
- Schaal: 1:18
Re: Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
hoeveel is de 1/18 auto art dodge viper gts-r lemans 1998 nr 56 waard?
Deze week ging er op eBay 1tje weg voor 110 euro na 23 biedingen, in nieuwstaat met doos
[edit] ey, net had je nog over een Mac long tail

[edit] ey, net had je nog over een Mac long tail

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
- novitec grande punto
- Schaal: 1:18
ja,ik weet het, maar die is al verkocht, maar hij heeft nog die viper te koop ook:p
Wat is de waarde van een 1:18 AutoArt grijze Porsche 911 GT2 uit 2002?
Nieuw in de doos.
Ik heb er zo gauw geen plaatje van.
Nieuw in de doos.
Ik heb er zo gauw geen plaatje van.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
Zo'n GT2 ging pas geleden voor 75 euro weg op MP
Die was ook met de doos

Die was ook met de doos
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Kan iemand mij vertellen wat dit 1:12 Tamiya model nog waard is .

Heb hem al lang in huis en ben er aan begonnen met bouwen , maar door tijdgebrek
kom ik er niet aan toe om hem af te bouwen , daarom besloten om het model van
de hand te doen.

Helaas http://img165.imageshack.us/img165/3635/ bestaat niet!
[/url]Heb hem al lang in huis en ben er aan begonnen met bouwen , maar door tijdgebrek
kom ik er niet aan toe om hem af te bouwen , daarom besloten om het model van
de hand te doen.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Beste André, wat had je voor dat Caterham model willen hebben? Nieuw kan je ze op EBAY vinden rond de 160€
Iemand een inschatting wat een 1:18 BMW M coupe van UT Models waard is ( dealer versie ). Heb alleen de buitendoos er nog bij, dus het piepschuim niet meer.

- Tom_Aston-Martin
zo'n 30 euro denk iklambo schreef:Iemand een inschatting wat een 1:18 BMW M coupe van UT Models waard is ( dealer versie ). Heb alleen de buitendoos er nog bij, dus het piepschuim niet meer.
zo jij hakt er nogal in met 30 euri, ga maar uit van 25, lijkt
mij een rieële prijs voor dit model aangezien de doos niet compleet is .
Tja met doos brengt hij altijd meer op dan zonder of een incomplete doos.
mij een rieële prijs voor dit model aangezien de doos niet compleet is .
Tja met doos brengt hij altijd meer op dan zonder of een incomplete doos.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
-
Op 14 januari dit jaar is mijn beste vriend met zijn auto van de weg geraakt,
En spijtig genoeg heeft hij ons nooit kunnen vertellen hoe het gebeurd is.
(Hier het nieuwsbericht, Ook al is wat daar staat niet de waarheid. Maar de foto zegt eigenlijk wel genoeg: http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?ne ... tijdlijn=1 )
Sindsdien wil ik erg graag een schaalmodel van zijn auto of een die daarop lijkt. (1994 Subaru Impreza 1.6 of 1.8 plus, Plus staat voor station.)
Echter naar lang zoeken en niets kunnen vinden, Ga ik er vanuit dat er nooit een model is gemaakt van het type auto dat hij had.
Op die fatale dag was hij onderweg om zijn vader op te halen en daarna naar een Subaru dealer in heemskerk te gaan om daar naar een 1995 of 1999 Subaru Impreza GT te kijken. (Ben niet zeker welk bouwjaar het was maar ik ga uit van 1999)
Ook hier is bij mijn weten geen model van.
Wat dan overblijft zijn modellen van Subaru's die ofwel lijken op wat hij wilde gaan kopen of modellen die mij aanspreken omdat ik er meer in zie dan alleen het model.
De volgende 'kandidaten' ben ik op marktplaats tegen gekomen: Alle 3 zijn ze van AutoArt.
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX 2 deurs Type R (Geel) Nieuw in doos met transportbandjes er nog om (De kleur is anders dan wat je meestal in het echt op Subaru Impreza's ziet en hij was altijd wel iemand die liever anders was dan anderen, De zwarte velgen passen daar zeer goed bij maar ook bij hem)
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX STI (Wit) Tweedehands, Vitrinex vraagt er 110,- euro voor. (deze lijkt het meeste op de auto waar hij die middag naar zou gaan kijken, Hoewel die zwart was. Wit is de kleur van schade auto's zij hij altijd. Dat heeft dus ook een betekenis voor mij)
En als laatste degene die ik vandaag pas vond en om een speciale reden eigenlijk perfect zou zijn:
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police. Nieuwstaat en met originele doos
Dit omdat we altijd al serieuze plannen hadden om ooit eens samen naar Engeland te gaan. (Ook al zouden we waarschijnlijk nooit gegaan zijn, hij had een vriendin. Blijft het een mooie gedachte)
Hoe dan ook de grote vraag en meteen ook reden waarom ik dit in dit topic post is.
Wat zijn deze modellen waard?
Ik heb er geen problemen mee iets meer dan de waarde te betalen wegens de emotionele waarde die het voor mij heeft.
Maar 110,- Euro voor een schaal model gaat mij eigenlijk wel iets te ver. (zeker omdat het een handelaar is, Heb het forum al een beetje doorgelezen)
Achteraf was het misschien een beter idee geweest om hier een apart topic voor te openen.
Mochten er hier mensen op het forum zijn die een van bovengenoemde modellen hebben en er vanaf willen dan hoor ik het graag. (Kan nog geen topic openen in het gezocht topic, daarvoor moet je eerst 25 posts maken.)
In elk geval alvast bedankt voor de hulp.
P.S. Links naar foto's van bovengenoemde modellen zijn ook zeer welkom (de kwaliteit van foto's op marktplaats is nogal slecht)
En spijtig genoeg heeft hij ons nooit kunnen vertellen hoe het gebeurd is.
(Hier het nieuwsbericht, Ook al is wat daar staat niet de waarheid. Maar de foto zegt eigenlijk wel genoeg: http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?ne ... tijdlijn=1 )
Sindsdien wil ik erg graag een schaalmodel van zijn auto of een die daarop lijkt. (1994 Subaru Impreza 1.6 of 1.8 plus, Plus staat voor station.)
Echter naar lang zoeken en niets kunnen vinden, Ga ik er vanuit dat er nooit een model is gemaakt van het type auto dat hij had.
Op die fatale dag was hij onderweg om zijn vader op te halen en daarna naar een Subaru dealer in heemskerk te gaan om daar naar een 1995 of 1999 Subaru Impreza GT te kijken. (Ben niet zeker welk bouwjaar het was maar ik ga uit van 1999)
Ook hier is bij mijn weten geen model van.
Wat dan overblijft zijn modellen van Subaru's die ofwel lijken op wat hij wilde gaan kopen of modellen die mij aanspreken omdat ik er meer in zie dan alleen het model.
De volgende 'kandidaten' ben ik op marktplaats tegen gekomen: Alle 3 zijn ze van AutoArt.
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX 2 deurs Type R (Geel) Nieuw in doos met transportbandjes er nog om (De kleur is anders dan wat je meestal in het echt op Subaru Impreza's ziet en hij was altijd wel iemand die liever anders was dan anderen, De zwarte velgen passen daar zeer goed bij maar ook bij hem)
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX STI (Wit) Tweedehands, Vitrinex vraagt er 110,- euro voor. (deze lijkt het meeste op de auto waar hij die middag naar zou gaan kijken, Hoewel die zwart was. Wit is de kleur van schade auto's zij hij altijd. Dat heeft dus ook een betekenis voor mij)
En als laatste degene die ik vandaag pas vond en om een speciale reden eigenlijk perfect zou zijn:
De AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police. Nieuwstaat en met originele doos
Dit omdat we altijd al serieuze plannen hadden om ooit eens samen naar Engeland te gaan. (Ook al zouden we waarschijnlijk nooit gegaan zijn, hij had een vriendin. Blijft het een mooie gedachte)
Hoe dan ook de grote vraag en meteen ook reden waarom ik dit in dit topic post is.
Wat zijn deze modellen waard?
Ik heb er geen problemen mee iets meer dan de waarde te betalen wegens de emotionele waarde die het voor mij heeft.
Maar 110,- Euro voor een schaal model gaat mij eigenlijk wel iets te ver. (zeker omdat het een handelaar is, Heb het forum al een beetje doorgelezen)
Achteraf was het misschien een beter idee geweest om hier een apart topic voor te openen.
Mochten er hier mensen op het forum zijn die een van bovengenoemde modellen hebben en er vanaf willen dan hoor ik het graag. (Kan nog geen topic openen in het gezocht topic, daarvoor moet je eerst 25 posts maken.)
In elk geval alvast bedankt voor de hulp.
P.S. Links naar foto's van bovengenoemde modellen zijn ook zeer welkom (de kwaliteit van foto's op marktplaats is nogal slecht)
Laatst gewijzigd door Lord Sander op za 06 sep 2008 23:49, 2 keer totaal gewijzigd.
--- R.I.P. ---
Jacco Hofman / TUROK wwerf.
28.09.1983 - 14.01.2008
http://www.jacco-hofman.nl/
- Life will never be the same without you. -
28.09.1983 - 14.01.2008
Hoi Sander,
Wat spijtig om te lezen, heel emotioneel
Het is idd wel goed om een paar modelauto's te kopen als aandenker
Wat de waarde van de Subs betreft:
De Gele Subaru 2 deurs van AutoArt heeft een waarde van 40 a 50 euro nieuw in de doos.
De Witte Subaru 4 deurs van Autoart heeft een waarde van 100 a 120 euro. (Het is gewoon een zeldzaam model)
De Police Subaru 4 deurs van Autoart heeft een waarde van 70 a 80 euro nieuw in de doos.
Ik hoop dat ik je hiermee heb verder geholpen
Sterkte nog het Sander
Mss heeft U hier nog wat aan?
Een rijtje Subs van oud model naar nieuw model die AutoArt heeft gemaakt

Greetzzz,
Kyoshofan
Wat spijtig om te lezen, heel emotioneel

Het is idd wel goed om een paar modelauto's te kopen als aandenker

Wat de waarde van de Subs betreft:
De Gele Subaru 2 deurs van AutoArt heeft een waarde van 40 a 50 euro nieuw in de doos.
De Witte Subaru 4 deurs van Autoart heeft een waarde van 100 a 120 euro. (Het is gewoon een zeldzaam model)
De Police Subaru 4 deurs van Autoart heeft een waarde van 70 a 80 euro nieuw in de doos.
Ik hoop dat ik je hiermee heb verder geholpen

Sterkte nog het Sander

Mss heeft U hier nog wat aan?
Een rijtje Subs van oud model naar nieuw model die AutoArt heeft gemaakt

Greetzzz,
Kyoshofan
-
Bedankt voor de snelle reactie.
De advertenties die ik om marktplaats gevonden heb zitten met hun vraagprijzen mooi binnen de huidige waarde van de modellen.
Omdat ik niet ineens heel veel geld eraan wil gaan uitgeven heb ik mezelf een budget opgelegt van zo rond de 150 euro.
Ik heb daarnet dan ook een mailtje gestuurt naar de aanbieder van de AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX 2 deurs Type R (Geel) en de aanbieder van de AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police.
Deze 2 samen zullen hopelijk binnen het bovengenoemde budget vallen.
Mischien dat ik later de AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX STI ook nogs een aanschaf.
Eerst maar eens met 1 of 2 wat goedkopere beginnen.
Dan over de Foto (waar ik je ook zeer dankbaar voor ben)
Als eerste wil ik mij focussen op model jaar 1994 tot 1999 (Zijn favoriete modeljaren.) De 3 linkse op de foto.
En dan met name de 3 boven genoemde modellen.
Misschien dat ik later besluit om er nog een paar van latere modeljaren bij te kopen.
(Plankruimte zat hier, Zal dan wel wat lego technic modellen weg moeten halen.)
De voorkeur gaat dan uit naar modeljaar 2004/2005 (2de van rechts op de foto)
Omdat we deze altijd zagen staan als we naar een beurs gingen.
Maar dat zie ik nog wel.
Nogmaals bedankt.
Edit: Ik kreeg al vrij snel een Email terug van de aanbieder die de AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police op markplaats heeft staan.
Hij was nogal kortaf en gaf geen antwoord op de door mij gestelde vragen, Ik vind dit nogal bot gezien de inhoud van mijn Email naar hem en ga dan ook geen Email meer terug sturen.
Ik heb nu een Email naar Vitrinex gestuurd over de 1:18 Auto Art Subaru Impreza WRX STI Wit,
In de hoop dat deze man wel een net antwoord kan terugsturen.
De advertenties die ik om marktplaats gevonden heb zitten met hun vraagprijzen mooi binnen de huidige waarde van de modellen.
Omdat ik niet ineens heel veel geld eraan wil gaan uitgeven heb ik mezelf een budget opgelegt van zo rond de 150 euro.
Ik heb daarnet dan ook een mailtje gestuurt naar de aanbieder van de AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX 2 deurs Type R (Geel) en de aanbieder van de AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police.
Deze 2 samen zullen hopelijk binnen het bovengenoemde budget vallen.
Mischien dat ik later de AutoArt 1:18 Subaru Impreza WRX STI ook nogs een aanschaf.
Eerst maar eens met 1 of 2 wat goedkopere beginnen.
Dan over de Foto (waar ik je ook zeer dankbaar voor ben)
Als eerste wil ik mij focussen op model jaar 1994 tot 1999 (Zijn favoriete modeljaren.) De 3 linkse op de foto.
En dan met name de 3 boven genoemde modellen.
Misschien dat ik later besluit om er nog een paar van latere modeljaren bij te kopen.
(Plankruimte zat hier, Zal dan wel wat lego technic modellen weg moeten halen.)
De voorkeur gaat dan uit naar modeljaar 2004/2005 (2de van rechts op de foto)
Omdat we deze altijd zagen staan als we naar een beurs gingen.
Maar dat zie ik nog wel.
Nogmaals bedankt.
Edit: Ik kreeg al vrij snel een Email terug van de aanbieder die de AutoArt 1:18 Subaru Impreza Humberside Police op markplaats heeft staan.
Hij was nogal kortaf en gaf geen antwoord op de door mij gestelde vragen, Ik vind dit nogal bot gezien de inhoud van mijn Email naar hem en ga dan ook geen Email meer terug sturen.
Ik heb nu een Email naar Vitrinex gestuurd over de 1:18 Auto Art Subaru Impreza WRX STI Wit,
In de hoop dat deze man wel een net antwoord kan terugsturen.
--- R.I.P. ---
28.09.1983 - 14.01.2008
28.09.1983 - 14.01.2008
Hey Sander,
Dat is dan weer mooi om te lezen
Ik weet nog een Subaru Impreza UK Police en een Subaru Impreza WRX Type R geel staan. Samen in een winkel.
Wel een beetje aan de dure kant. Ik meen 160 de 2. Maar als je het er voor over hebt zal ik het zeker doen.
Vraag maar even via een PB welke winkel. Zal hier niet liggen te spammen
Greetzz,
Kyoshofan
Oojha de 2e van rechts op de foto is een 2003

Dat is dan weer mooi om te lezen

Ik weet nog een Subaru Impreza UK Police en een Subaru Impreza WRX Type R geel staan. Samen in een winkel.
Wel een beetje aan de dure kant. Ik meen 160 de 2. Maar als je het er voor over hebt zal ik het zeker doen.
Vraag maar even via een PB welke winkel. Zal hier niet liggen te spammen

Greetzz,
Kyoshofan
Oojha de 2e van rechts op de foto is een 2003

- porsche228
het valt mij de laatste tijd op dat de prijsen van de porsche 911 gt3 rs met de rode of blauwe streep van autoart ineens in prijs dalen soms wel tot 50 % mischien de kans om een te kopen.
maar waarom daalt deze prijs ineens?, is er geen vraag meer na ?

maar waarom daalt deze prijs ineens?, is er geen vraag meer na ?