Ombouw F2000 Barrichello - Marlboro

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
F1-Racer
Contacteer:

Ombouw F2000 Barrichello - Marlboro

Bericht door F1-Racer »

ik had nog een F2000 staan van barrichello.
Dus ga ik hem ombouwen met de Marlboro er op.
Lastigheidje was de helm, bij de eerste poging van het aanbrengen van het visier is de decal al stuk gegaan helaas.
Dus als iemand me daar soms mee kan helpen om hem te maken , ook de bovenkant is op het decal papier beschadigd.
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb op de achtervleugel 3 x marlboro ondertussen aangebracht ook op de neus van de wagen.
de zijdelinkse decals moeten er nog op en dan het figuurtje nog voorzien van marlboro deze decals heb ik moeten bestellen en dan nog de helm maar dan ga ik het model demonteren das gemakelijker.
en de wagen proberen te voorzien van een laagje vernis.

hier al wat foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

zo dees project kan weer verder.
met mede dank aan Curbstone Models die me de helm decals van barrichello en schumacher mee hebben opgestuurd bij de bestelde decals voor de jordan Benson en hedges
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Ombouw F2000 Barrichello - Marlboro

Bericht door Ferrari10flrb »

Ben ook van plan om een aantal Ferrari's van HW te voorzien van Marlboro decals, heb je nog tips voor me en is het een beetje te doen?

De coureur lijkt me idd het lastigste. Kan de coureur uit het model gehaald worden?
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Keertje langsgaan op het klubgebouw. Sijn er meestal wel om Ferrarikampioenschap te fieren. Forca Kimi!

:mrgreen:

F1-racer is er niet meer. Wellicht is ie nog actief op het liefdeforum, al waren ze hem (en dan vooral zijn zogenaamde liefde) aardig zat. :wink:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
JoostV6
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

St. Paul schreef:Keertje langsgaan op het klubgebouw. Sijn er meestal wel om Ferrarikampioenschap te fieren. Forca Kimi!

:mrgreen:

F1-racer is er niet meer. Wellicht is ie nog actief op het liefdeforum, al waren ze hem (en dan vooral zijn zogenaamde liefde) aardig zat. :wink:
Ik dacht laast noch, waar is die kerel tog?
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ferrari10flrb »

Bedankt voor de nuttige info :mrgreen:
Plaats reactie