Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
can however it's only a matter of time before it soon outgrows anything Ikea has to offer
Beetje dom gezegd, op ten duur groeit alles uit tot iets wat bijna niet normaal meer te herbergen is, maar ik kan in 1 Bertby bv. 108 F1 wagentje kwijt als het moet en 4 van die kast zijn kleiner dan deze, en dan heb ik nog ruimte over
Ziet er aardig uit, maar zoals Tom al zegt, je kan wel op je hurken gaan zitten om je of de modellen te aanschouwen
Vind het een beetje een rare vitrine...ten eerst moet je idd zoals gezegd is op de grond gaan zitten om de modellen te bekijken, ten tweede als je er veel in kwijt wilt kun je de auto's op deze manier in de kast zetten en dan kun je ze nog niet van verschillende kanten bekijken, ten derde zit er zo te zien geen glasplaat voor zodat je je eigen nog rotstoft op die modellen. etc etc...het zou niet mijn keuze zijn hoor deze vitrine....
Brembo schreef:One such collector who plumped for the DIY option is this collector from Alabama USA who built this superb 12' long dustproof cabinet that holds a whopping 360 models.
Wel dus Kwieb! Volgens mij staan ze iets schuin geplaatst. ik denk dat je ze wel redelijk goed kunt bekijken. Alleen staat het wel erg laag idd. Maar zo'n verzameling zou toch niet mijn ding zijn.
Laatst gewijzigd door St. Paul op do 11 nov 2004 16:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeer mooie vitrine. Hij staat idd zeer laag bij de grond maar aan de ruimte te zien was er verder nergens anders plaats. Zo bespaar je dus mooi ruimte in je kamer, want verder kun je toch niks met zo'n schijne wand. Zal trouwens wel wat gekost hebben.
Ik vind het wel wat hebben! Alles netjes gesorteerd, en je kunt er opzich best veel 1/43 in kwijt. Alleen (zoals al veel vaker is gezegd) Het had ietsjes hoger moeten staan om ze allemaal mooi te kunnen bekijken
Jammer genoeg niet efficient voor 1:18 maar dat heeft ie mooi opgelost maar hij zal onderhand toch op zoek moeten gaan naar nog n custom vitrine want deze staat zoals gezegd ook alweer vol
kwiebje schreef:Zit nu achter een andere kast aan....deze ga ik van de week bezichtigen en dat is deze:
Afm: Hoogte 182 cm,breedte 90 en diepte 46..
Ideaal dus voor modelauto's.. Dus maar eens afwachten of het een geschikt ding is...
Nou kwiebje, ik zou maar gelijk geld meenemen want het is een prachtige kast, dat weet ik omdat ik hem hier heb staan, alleen heb ik dat ding wat boven en onder zit in het zwart, het is echt een prachtige kast en met die auto's van jouw erin is het helemaal top
Ga er morgen naar kijken in Geleen. Ik wil ook een zwarte versie hebben omdat het beter staat in mijn kamer. Weet jij hoeveel 1/18 modellen er in kunnen Squid?? Ik schat zo'n 50 of is dat niet te veel?
Het kost idd wat maar dan heb je wel een leuke vitrine met genoeg ruimte
Ben er weeste kijken alleen die kast was heel erg groot, zo groot zelfs dat hij bij ons helaas niet door het trapgat past. Er zaten idd spotjes in Jelmer. Nu heb ik 2 vitrine kasten van 89 cm hoog, 95 breed en 40 diep alleen dan lage modellen...Donderdag worden ze afgeleverd...En daar kunnen ook heel veel modellen in kwijt..alleen deze zijn zonder spot..
Dus je kunt er 2 op elkaar stapelen! Komt op het zelfde neer als een gewone hoge vitrinekast toch? Maar worden die vitrinekasten dan niet als bouwpakket geleverd, of zijn ze al in elkaar gezet...
Ze kunnen niet op elkaar gezet worden, en de kast die ik als eerste op het oog had was al in elkaar gezet door de fabrikant en kon je niet uit elkaar halen helaas....De kasten die ik nu heb komen langs elkaar te staan en dan kan ik er meer wagens kwijt.....Er waren ook bouwpakketten leverbaar alleen dat waren nogal slappe glasconstructies, en de kans dat er iets kapot zou gaan was redelijk groot. Wanneer de kasten er zijn zullen de foto's snel volgen....
kan iemand mij vertellen waar ik het autoart acrylic display
shelf kan vinden voor het stallen van 4 1:18 modellen
en dan de uitvoering met spiegel aan de achterzijde.
heb hem laatst te koop gezien , getwijfeld en doorgelopen.
maar nu onvindbaar.