Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooie update! Die sub is geweldig! De audi's vind ik niet zo super als ik eerlijk moet zijn, wel mooi met gestoffeerd interieur enzo, maar de afwerking vind ik niet super, best grote naden enzo
Tom_Aston-Martin schreef:mooie update! Die sub is geweldig! De audi's vind ik niet zo super als ik eerlijk moet zijn, wel mooi met gestoffeerd interieur enzo, maar de afwerking vind ik niet super, best grote naden enzo
Kom er een maandje niet op en meteen zo'n grote update
Keep em coming Bart !
Vooral de Evo is schitterend en inderdaad de naden zyn best wel groot op de Hengdees
Wat saai, het was weer weekend. Weet ik nooit iets te doen. Totdat ik zag dat we aluminium plaatjes hadden.
Ik mocht die hebben dus ik ben maar wat aan maken. Uiteindelijk kwamen er 7 mooie standaartjes uit voor mijn modelauto's
Ben er aardig lang mee bezig geweest Eeen jaartje geleden ofzo had ik ook eens van die plexiglas dingetjes gemaakt.
Die zijn nou niet erg mooi meer dus die zijn ergens opgeborgen
Hier zijn de foto's, ik vind ze best goed gelukt (de standaartjes)
Die schroefjes vind ik ook wel vet
Na ik en weer naar buiten, want het is hier f*cking warm