NAMAC beurs 6 sep
NAMAC beurs 6 sep
Dan is er toch weer een beurs? Ik ga er voor de 1e keer heen. Wat kan ik verwachten ,is het een grote hal met veel verschillende soorten? Ik moet best een pittig stukje rijden dus vertel
.

Re: NAMAC beurs 6 sep
Misschien even de zoekfunctie proberen
Op deze pagina staat een berg info over de beurs.
viewforum.php?f=49
Op deze pagina staat een berg info over de beurs.
viewforum.php?f=49
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Je zal niet weten wat je ziet Sybren, er zijn wel 2 grote hallen en een kleintje met zoveel auto's dat je het zweet zal uitbreken. Dat ruik je daar dan ook goed. Zeker de moeite waard 

Ik ben er ook weer met mijn pa! Zelfs als je niet op zoek bent naar een modelauto is het gewoon supervet om te gaan kijken, je ziet zoveel moois! :O
Tip: Duitsers willen nog wel vaak iets van de prijs halen en hebben vaak mooie aanbiedingen!
Tip: Duitsers willen nog wel vaak iets van de prijs halen en hebben vaak mooie aanbiedingen!

"Nothing is impossible, for the dream of yesterday is the hope of today and the reality of tomorrow"
Ik ga er niet heen deze keer
ik ga in november weer, dan komt er waarschijnlijk wel weer nieuw F1 voer uit
ik ga in november weer, dan komt er waarschijnlijk wel weer nieuw F1 voer uit
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Hmm dat klinkt goed allemaal, hoop dat ik me kan inhouden 

ik zou maar geen maandsalaris meenemen, want dat gaat gewoon op 

Onderweg:
- maikel
- Schaal: 1:18
Ik dit keer niet omdat ik de hele dag moet werken
ik hoop er de volgende keer wel bij te zijn 

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
- Montezemolo
- Contacteer:
Ik ben ook aanwezig en heb een tafel gereserveerd omdat ik ongeveer de helft van mijn collectie ga verkopen.
- F40F50ENZO
Wat ga je verkopen Wouter en waarom?Wouter schreef:Ik ben ook aanwezig en heb een tafel gereserveerd omdat ik ongeveer de helft van mijn collectie ga verkopen.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Hallo medeverzamelaars,
Zoals velen van ons, kom ik hier ook.
Ik verzamel hoofdzakelijk Mercedes Benz modellen in de schaal 1/43, vroeger heb ik van alles en nog wat verzamelt in 1/18. Maar door ruimte gebrek overgestapt en heb nu zo'n 1000 verschillende modellen. (we praten niet over kleur variaties of racenummer variaties).
De laatste jaren leg ik mij ook toe op kit bouw / modelbouw, om de minder gedaitaleerde die-cast modellen bij te vullen en of de gaten optevullen in mijn verzameling die door de die-cast industrie toch niet gemaakt worden
Ik heb hier op de beurs een tafeltje, natuurlijk verkoop ik ook wel het een en ander
, maar mijn doel is juist als verzamelaar, om op deze beurs in te kopen voor mijn eigen verzameling
Dat lukt aardig, zeker als je opzoek bent naar modellen die in een zeer beperkte oplage worden verkocht met bijna eerste keuze
En natuurlijk koop ik een paar modelletjes in voor de verkoop (waarvan ik denk dat het wel verkoopt), komt vaak een euro overheen, en aan het eind van deze beurs, heeft iemand anders mijn tafeltje betaald en 1 model betaald
Ik kan niet wachten, wordt weer een hele dure dag
of mijn lijstje voor deze beurs staan;
- AutoArt: MB CL63 AMG zilver, MB S63 AMG zilver
- Schuco: MB CLC zilver / zwart, MB L322 Biertransporter, Unimog 404S brandweer met aanhanger, MB Trac I + II
- Minichamps L6600, LS315 + trailer, 770K (kaiser Wilhelm II), 200 T Sevice 24H
- Spark, G pausmobiel (2 verschillende), Maybach 62 Laundalet, C43 AMG zwart
- Premium ClassiXXs LP608 (rood)
Miniracing Kit van MB 500 SLC Parijs-Dakar, 1984, Boss-Blaupunt blauw, #154 #155 zie op http://www.dakardantan.com
Tot ziens in Houten
Zoals velen van ons, kom ik hier ook.
Ik verzamel hoofdzakelijk Mercedes Benz modellen in de schaal 1/43, vroeger heb ik van alles en nog wat verzamelt in 1/18. Maar door ruimte gebrek overgestapt en heb nu zo'n 1000 verschillende modellen. (we praten niet over kleur variaties of racenummer variaties).
De laatste jaren leg ik mij ook toe op kit bouw / modelbouw, om de minder gedaitaleerde die-cast modellen bij te vullen en of de gaten optevullen in mijn verzameling die door de die-cast industrie toch niet gemaakt worden

Ik heb hier op de beurs een tafeltje, natuurlijk verkoop ik ook wel het een en ander

Dat lukt aardig, zeker als je opzoek bent naar modellen die in een zeer beperkte oplage worden verkocht met bijna eerste keuze

En natuurlijk koop ik een paar modelletjes in voor de verkoop (waarvan ik denk dat het wel verkoopt), komt vaak een euro overheen, en aan het eind van deze beurs, heeft iemand anders mijn tafeltje betaald en 1 model betaald

Ik kan niet wachten, wordt weer een hele dure dag

of mijn lijstje voor deze beurs staan;
- AutoArt: MB CL63 AMG zilver, MB S63 AMG zilver
- Schuco: MB CLC zilver / zwart, MB L322 Biertransporter, Unimog 404S brandweer met aanhanger, MB Trac I + II
- Minichamps L6600, LS315 + trailer, 770K (kaiser Wilhelm II), 200 T Sevice 24H
- Spark, G pausmobiel (2 verschillende), Maybach 62 Laundalet, C43 AMG zwart
- Premium ClassiXXs LP608 (rood)
Miniracing Kit van MB 500 SLC Parijs-Dakar, 1984, Boss-Blaupunt blauw, #154 #155 zie op http://www.dakardantan.com
Tot ziens in Houten
- porsche228
vanuit delfzijl naar houten is en heel eind en dat ga ik niet met het ov doen volgen jaar mischien dan mag ik zelf rijden als het goed is

Dat is voor mij nu de eerste keer.porsche228 schreef:vanuit delfzijl naar houten is en heel eind en dat ga ik niet met het ov doen volgen jaar mischien dan mag ik zelf rijden als het goed is