Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zie op mp vaak een exoto porsche staan en vind dit model wel aantrekkelijk, alleen wat voor kwaliteit is het?? Ik kan hast niet geloven dat het echte exoto kwaliteit zal zijn als je de prijzen ziet! ik hoor eht graag
Standox kleuren zijn gewoon niet echt populair en zijn vaak ook de wagens die goedkoop aangeboden worden. Een klassieker met dergelijke lak heeft nooit bestaan en het, vind ik, staat ook niet bij de wagens. Maar verder is het gewoon een Exoto.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Qua details zitten het net iets boven de grote 3 (AutoArt, enz enz) maar het is een erg klein model en ook nog uitgebracht onder het 'goedkopere' Motorbox Gold label dus verwacht er niet teveel van
Ik vind het model zeker niet verkeerd, beter dan bijvoorbeeld de 959, maar die Standox lak maakt hem niet mooier. De fout die daar in zit is dat de maat van de metaaldeeltjes dezelfde is als bij 1:1 modellen. Die hadden ze dus achtien keer kleiner moeten maken om het een beetje realistich te maken. Nu lijkt het net of er glitters op zitten. Niet zo fraai dus. De raceversies met "matte" lak zijn daarom de betere keus, maar ja, da's weer een andere prijscatagorie..
Racing is life! Anything that happens before or after is just waiting...