Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Doe mij die 'nieuwere' Holden maar. Monaro toch? Maar beide modellen zijn echt heel mooi en doen je collectie goed!
Mijn oom heeft overigens ook een Holden! Maar das niet zo gek als je in Australie woont
Allemaal bedankt voor de reacties! Ben er zelf ook erg content mee
Ik heb trouwens een Police Crown Victoria AA net van andere decals voorzien, nu decals die ik gekocht heb en zijn een stuk beter dan mijn eigen gemaakte decals van die Nederlandse Politie, ziet er erg strak uit, morgen de pics;)
Ik had een dubbele Crown Victoria Ford Presentation, dus eentje van zijn livery ontdaan. Ik heb een paar setjes decals gekocht, dus de komende weken zullen nog meer langskomen! Alvast een tipje van de sluier van mijn volgend project: Camaro NYPD
De eerste dus een Crown Victoria, voorzien van FBI POLICE decals: