Wat voor motor zit er in, ook een 1.6?

Heheheh, nee, zit nu een 6,6ltr in, maar die is aan revisie toe. En met die fijne dollar van nu, is een brand spanking new 5,7L blok net zo duur als een revisie (zo niet goedkoper). Dus ik hang er binnenkort een nieuwe 5,7liter in.1:18 24/7 schreef:Zo'n Suburban is zoooo gaaf!![]()
Moeilijk te vinden...VanDongen schreef:Heheheh, nee, zit nu een 6,6ltr in, maar die is aan revisie toe. En met die fijne dollar van nu, is een brand spanking new 5,7L blok net zo duur als een revisie (zo niet goedkoper). Dus ik hang er binnenkort een nieuwe 5,7liter in.1:18 24/7 schreef:Zo'n Suburban is zoooo gaaf!![]()
Ik zal thuis 's kijken of ik wat leuke foto's heb. Heeft iemand trouwens dit model suburban wel eens als 1:18 model gezien? Modeljaar tussen 1982 en 1987?
Ach ja, van die kleine dingen hè. Had ik ook. Een lamp, een missende bout van de stuurkolom, wat uitlaatrubbers en -klemmen etc.VanDongen schreef:Gefeliciteerd!!![]()
Bij mij is het opeltje afgekeurd op een aandrijfhoes, stuurhuishoes, en wat verlichting. Volgende week herkansing dan maar
galleria ferrari schreef:goeie auto andre! in mijn famielie zijn er ook verschillende geweest met een premacyen die zijn allemaal goed bevallen! alleen de remmen blijven zwakke puntjes
Gr. Dimitry