Updateje:
Vandaag een ongebouwde Pocher Ferrari F40 gekocht. Dit zal een bouwproject van lange adem gaan worden denk ik. Ik wil namelijk de kwaliteit van de kit behoorlijk opkrikken. Hiervoor zijn transkits beschikbaar, maar daar worden vaak astronomische bedragen voor gevraagd. Ik ga proberen zoveel mogelijk zelf te maken, maar enkele onderdelenkits, zoals foto-ets materialen, schroeven op schaal, slangen, carbonimitatiestickers etc zal ik waarschijnlijk wel aanschaffen.
Ga eens goed nadenken wat ik er van wil gaan maken. Lijkt me ook leuk en uniek om er een Le Mans versie van te maken van bijvoorbeeld een nederlandse coureur. Dan moeten er wel heel veel foto's van het origineel zijn, want het moet zo goed mogelijk gaan lijken. Maar misschien wordt het toch gewoon een standaard F40, lijkt me ook wel leuk een 1/12 F40 te zoeken. Heb ze nu in 1/87, 1/43, 1/18 (2x) en de nieuwe in 1/8. Een 1/12 erbij zou een leuke rij maken...
Kan ik eindelijk mijn enige jaren geleden ingerichte modelbouwzolder weer eens in gebruik gaan nemen.
Projectje voor de komende winter
(s?)