Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik ben nogal verandelijk met zeer uiteenlopende smaak en heb de afgelopen tijd een aantal wagens en motoren gehad , ik zal er een paar posten...........misschien wel leuk
de lexus ging weg vanwege te duur in benzine , de golf omdat ik r geen goede stalling voor had en het zonde was gewoon (mis hem nog steeds) , de polo omdat het uiteindelijk onhandig was kon geen eens hout halen o.i.d , dus maar functioneel gegaan met de xantia
ooh en de kawa omdat ik chauffeur ben en je tegenwoordig nergens meer iets te hard kan
nu rijd ik een citroen xantia , gewoon lekkere wagen om te rijden en aangezien ik ook motor rijd....
KAWASAKI ZX7-R
LEXUS GS300
GOLF 1 SWALLOWTAIL origineel nederlands 100% gerestaureerd
ja klopt allen deze foto's zijn van de eigenaar na mij
die wieldoppen zou ik nooit zoen was wel tijdelijk maar dan nog ook die hawai slinger vond ik zonde ,
hij is toen weer doorverkocht en staat nu weer te koop op marktplaats (was 3 weken geleden)
Vette Fiets hè. Heb zelf zo'n zelfde, zelfs ook met rode kont ipv paars. Maar niet met die mooie velgen zoals op die van jou. Is echt netjes.
Het is nu een kruising tussen een supersport en streetfighter in wording. Tja, schade gereden hè... Je moet toch wat.