PORSCHE schreef:TsssssBugattizemolo is dood van zijn stoel gevallen en toch nog meer foto's maken
![]()
![]()
Bugatti's verzamelen kan je gezondheid ernstige schade toebrengen![]()
![]()
Als je het doet moet je het goed doen he

PORSCHE schreef:TsssssBugattizemolo is dood van zijn stoel gevallen en toch nog meer foto's maken
![]()
![]()
Bugatti's verzamelen kan je gezondheid ernstige schade toebrengen![]()
![]()
'T was hier vandaag slecht weer, vandaar dat ik maar snel wat foto's op mijn kamer heb gemaakt. Wie weet land ik ooit nog buiten met de veyronTom_Aston-Martin schreef:WAT EEN MODEL![]()
![]()
![]()
![]()
maar de laatste foto's zijn een beetje onduidelijk, probeer anders morgen eens foto's buiten te maken! Dan zie je de details veel duidelijker!
![]()
Voor dat geld heb je allang de productieversie. En ik moet eerlijk zijn die vind ik stukken mooier, de betere spoiler en velgen etc. Maar goed dat ik me heb kunnen inhouden om een showmodel te kopen zeg!PORSCHE schreef:Hangt er vanaf wat je ervoor gegeven hebt maar dit prototype-model kost soms tot 150 euro !!
Ik heb 105 euro betaald.Tinman schreef:Tommy jij hebt zo te zien de showcar. Niet het productiemodel![]()
Die zijn ook in gelimiteerde oplage gemaakt, maar die zijn dus niet geheel waarheidsgetrouw. Zo heb jij dus maar 1 spoiler, en er zitten andere velgen onder.