Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
fish88 schreef:Waarom maakte je geen foto's toen je in het Parc Ferme op Le Mans toen je naast de wagen stond
Deur was dicht en ik had mien kleine lens niet bij, en ook wist ik toen nog niet dat ik deze ombouw kon gaan maken Hopelijk gaat het me op de Nurburgring lukken
Hier staan wel wat interieur foto's tussen, weet alleen niet of ze van Peter Kox zijn Lamborghini zijn. http://www.kldconcept.com/index.php?fil ... =news&p=22
(Ben zelf namelijk ookal een tijdje beter met een R-GT project,
als je daarvan foto's wilt zien moet je het maar zeggen)
mss beetje late reactie...mss kan je wat weg halen bij project gotham racing(xbox360)...ik rij daar altijd in de R-GT...die auto is echt waarheidgestrouw met in het echt, weet alleen niet of peter kox alles ergens anders heeft zitten...(dat denk ik namelijk wel)