Formule 1 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Formule 1 2008

Bericht door Tom_Aston-Martin »

belachelijk! Echt niet normaal :thump_down: :thump_down: :evil: :evil: de FIA ver***** de formule 1 steeds meer, man o man, ik snap echt niet wat Hamilton fout deed, hij heeft trouwens een tijdstraf van 25 seconden gekregen, en is dus 3e geworden :thump_down: :thump_down: bullshit :evil: :x
Afbeelding
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door 117ayrton »

Jolly Club schreef:MASSSAAAAAAA !!!! Afbeelding

Dik verdiende zege :thump_up:
:doh: dat meen je nu toch niet martin :thump_up: :thump_up: :wink:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jolly Club »

Toch wel!! :thump_up:

Heb Massa niet achterstevoren zien staan in de hairpin, heb hem geen achterwielen aan zien tikken, niet in een muur zien hangen, geen chicanes af zien snijden en andere rare capriolen uit zien halen. Gewoon het hoofd koel gehouden, zelfs in die lastige laatste rondjes...

Denk dat de leiding is gevallen over het feit dat Hamilton weliswaar Raikkonen weer voor liet gaan, maar door het afsnijden dermate veel snelheid meenam dat ie gelijk in de slipstream aan kon haken en zo alsnog voordeel had. Beetje het Damon Hill complex zeg maar... gewoon twee bochten moeten wachten. :mrgreen:









Tuurlijk geen verdiende zege joh... maar wel gewoon dik pay-back time voor Hongarije ! :dance: Ik zie de lol er wel van in :feest:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Tjaard »

Jammer voor Hamilton, foute beslissing naar mijn mening.
Gebruikersavatar
renzo
Berichten: 123
Lid geworden op: do 20 sep 2007 17:29
Locatie: Genk
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door renzo »

Wat zij Hamilton weer tijdens de Persconferentie?? It aint over till the Fat Lady sings, en jaja hij had groot gelijk, Eerlijk is eerlijk

Massa 4 WorldChampion!!! :D
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Formule 1 2008

Bericht door rsh_scuderia »

Protest ( en terecht) aangetekend door deze farce van de FIA.
Zal wel uitdraaien in het terugdraaien van de straf. Ieder weldenkend mens zal het hier mee eens zijn.

Tijd om eens die Franse arrogantie aan te pakken en gewoonweg de regels te laten interpreteren, voordat het net zo erg wordt als met de DTM, waar Audi in 2007 zijn wagens de baan afhaalde omdat Mercedes hen inhaalde.
Gebruikersavatar
CLK-GTR
Berichten: 306
Lid geworden op: di 22 aug 2006 17:05

Re: Formule 1 2008

Bericht door CLK-GTR »

Jongens, ook al kijk door een grote hamilton bril, ik vind het vreemd dat er na afloop van een race gewoon nog even na gebabbeld kan worden achter de groene tafel over wie nou eigenlijk gewonnen heeft! :thump_down: Er is toch gewoon gestreden om de knikkers, en daar is een winnaar uitgekomen.

Wat een gezeur, Hamilton zat toch achter Raikonen voor de Bus Stop en zat er inderdaad ook weer achter voor La Source! En voordeel, middenin de Bus Stop zat hij er naast, en daarna erachter, dus waar is het voordeel? Het meeste wat mij irriteert is dat dit echt weer om van die rare redenen gebeurt, moeilijk te bewijzen of Hamilton nu eigenlijk wel voordeel heeft. Dit hoort toch gewoon bij het racen, zeker bij inhalen? Daarnaast, Raikonen nam toch ook veel meer snelheid mee nadat hij wijd was gegaan in Pouhon en de buitenbocht nam tov Hamilton die over de gewone baan rijd?

Zonde, dat zo'n mooi gevecht weer ontsierd moet worden door beslissingen achteraf, geef Hamilton dan gelijk de straf!
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Formule 1 2008

Bericht door Silverarrow »

Wat een strontboeren bij de FIA, die Hamilton heeft gewoon geen ruk verkeerd gedaan :evil: . Één grote corrupte zooi varkens :sick: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Markopolo »

Even voor alle duidelijkheid, Zaterdag met het karten win ik, wordt Supernova 2de en Ricardo 3de. Ook al geven de tijden iets anders aan :mrgreen: Want als de FIA het kan, waarom ik dan niet :lol: :lol: :lol:

*zapt gauw weer terug naar de Superbikes, MotoGP of GT/Endurace-races*

Denkt nog eens is terug aan vroeguh, waar een weledele heer in een soortgelijk rood voertuig niet anders dan de regels deed buigen en daar kwam hij 9 van de 10 mee weg ook, misschien komt het omdat het dit keer in tegendeel van het rode voertuig was :think:
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Re: Formule 1 2008

Bericht door F40F50ENZO »

Even voor alle duidelijkheid, Zaterdag met het karten win ik, wordt Supernova 2de en Ricardo 3de. Ook al geven de tijden iets anders aan Want als de FIA het kan, waarom ik dan niet
:doh: OOOH dus daarom heeft Fish vorig jaar niet gewonnen. :whistle: je was gewoon een jaar te vroeg met deze Fuhrer Max regels :lol:

:think: Vroeguh was racen nog spannend, nu :yawn: beslissen de regels het achteraf :nuts:
:twisted: De F1 is nu ECHT tot een dieptepunt gezakt :evil: :sick:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Formule 1 2008

Bericht door Jolly Club »

http://www.autosport.com/news/report.php/id/70406

:think: Rijdt Ferrari ook GP2 tegenwoordig ??

Nee hoor, gewoon gevalletje gelijke monniken, gelijke kappen ! :clap:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Markopolo »

Goed lezen broer ;), Kobayashi had een voordeel van het afsnijden want hij werd zesde, Hammie gaf zijn plaats terug, dat Kimi vervolgens zo'n rare move maakt doet ie helemaal zelf.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door Markopolo »

Trouwens, als we er dan toch de GP2 erbij halen, waarom kreeg Bruno Senna dan een drive tru en Massa maar een geldboete voor gevaarlijk rijgedrag in de pits :eh:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Re: Formule 1 2008

Bericht door 117ayrton »

Markopolo schreef:Trouwens, als we er dan toch de GP2 erbij halen, waarom kreeg Bruno Senna dan een drive tru en Massa maar een geldboete voor gevaarlijk rijgedrag in de pits :eh:
:mrgreen: simpelweg omdat massa in een ferrari reed en bruno senna niet zo simpel is het .max heeft toch duidelijk gezegd dat het zijn taak was om ferrari te steunen tegen al dat brits geweld. :thump_down: :thump_down:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Formule 1 2008

Bericht door Powersprint »

Wat een afgang (ja alweer de zoveelste) van de FIA. Ik zou zeggen, McLaren (en overige teams) stap maar uit de F1. Als je nog niet eens legaal eerste kan worden dan vraag ik me af wat deze 9 teams nog doen in de F1. Start maar een nieuwe klasse op en zorg vooral dat de FIA hier niets mee te maken krijgt.


Gelukkig hebben we nog A1GP, daar rijdt tenminste iedereen in 'n FIArrari :doh:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie