Formule 1 2008
Re: Formule 1 2008
Maar wie beslist nu eigenlijk dat Hamilton straf krijgt? Wie zijn de gewraakte stewads? Op gpupdate las ik dit Volgens Dennis was wedstrijdleider Charlie Whiting het eens met de manier waarop Hamilton de actie afrondde. "Natuurlijk wilden we weten of dit in orde was en Charlie Whiting was van mening dat er niks mis was", aldus Dennis.
Dus wie zijn die stewards precies, toch niet die OCA's van spa zeg maar?
Dus wie zijn die stewards precies, toch niet die OCA's van spa zeg maar?
- Jolly Club
Dat moet haast wel, want Ferrari claimt geen protest te hebben aangetekend.... voor wat het waard is natuurlijk! 

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wellicht niet op een mooi papiertje, maar ik je zou toch haast gaan denken dat ze 't wel ergens tussen neus en lippen door (zo heet dat spreekwoord toch
) hebben laten vallen toch iemand met invloed?

- fish88
- Schaal: 1:43
Raikkonen heeft Hamilton ook onde geel ingehaald toen ze Rosberg tegenkwamen, dus misschien dat dat nog een staartje krijgt.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Lewis deed daar een kleine excursie over het gras, Kimi bleef op de baan moet 'ie dan wachten totdat Lewis klaar is met offroaden?
Daarbij ging Kimi al een paar meter verder in de rondte en had Lewis zn plekkie weer terug! En Bieckie stond erbij en keek ernaar!

Daarbij ging Kimi al een paar meter verder in de rondte en had Lewis zn plekkie weer terug! En Bieckie stond erbij en keek ernaar!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Tom_Aston-Martin
maar raikonen rijd in een rode auto, dus dat kun je haast wel vergetenfish88 schreef:Raikkonen heeft Hamilton ook onde geel ingehaald toen ze Rosberg tegenkwamen, dus misschien dat dat nog een staartje krijgt.

Tom_Aston-Martin schreef:maar raikonen rijd in een rode auto, dus dat kun je haast wel vergetenfish88 schreef:Raikkonen heeft Hamilton ook onde geel ingehaald toen ze Rosberg tegenkwamen, dus misschien dat dat nog een staartje krijgt.

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Toen vorige race Massa door het rode licht reed kreeg hij enkel een geld straf
Maar waar maken we ons druk over
de FIA (Ferrari International Aid) heeft altijd gelijk

- fish88
Dat was helemaal geen rood licht, en nauwelijks een incident te noemen...sonett schreef:Toen vorige race Massa door het rode licht reed kreeg hij enkel een geld straf
Rood licht was Canada 2007 en toen werd hij toch echt uit de race gehaald...

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Powersprint
heb zo de indruk dat deze op ene al capone gelijktPowersprint schreef:
rsh, deze zal je vast wel bekend voorkomen![]()

Misschien moeten we een appart topic aanmaken voor al het mafFIArrari gejank, begint een heeel klein beetje te vervelen! 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
je hebt wel een beetje gelijk1:18 24/7 schreef:Misschien moeten we een appart topic aanmaken voor al het mafFIArrari gejank, begint een heeel klein beetje te vervelen!

- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Zodra de FIA de straf weer terug draait is alles weer koek en ei
Dit soort praktijken begint namelijk ook aardig te vervelen
Ik neem aan dat je je als Formule 1 fan toch aardig bestolen voelt als je veel geld voor een kaartje betaald om vervolgens op zo'n manier iemand een race ziet winnen/niet winnen*
*= doorhalen wat niet van toepassing is.

Dit soort praktijken begint namelijk ook aardig te vervelen

Ik neem aan dat je je als Formule 1 fan toch aardig bestolen voelt als je veel geld voor een kaartje betaald om vervolgens op zo'n manier iemand een race ziet winnen/niet winnen*

*= doorhalen wat niet van toepassing is.
Als je als Formule1 fan het goedkoopste kaartje koopt om in de bagger te mogen zitten voel je je altijd bekocht. Ik voelde me nogal bekocht toen op het allerlaatste rondje Kimi niet meer langs kwam...
Maar heb op TV inmiddels kunnen zien wat er verderop gebeurde, en dus dat Louis zn plaats weer afstond. Ik weet alleen niet hoe de regels daarover zijn (kan het nergens terugvinden) moet je je positie terug geven voor 1cm of enkele wagenlengtes en hoe lang dan?
Dus totdat ik daar duidelijkheid over heb ga ik er gewoon van uit dat de mensen die wél verstand hebben van de regels de juiste beslissing hebben genomen. Ik ben niet zo van de complottheorieën...
En dat er inderdaad na afloop een andere winnaar uit de bus komt is ook nooit leuk maar als er iemand zou winnen die de regels aan zn laars heeft gelapt dan zou je je ook bekocht voelen!

Maar heb op TV inmiddels kunnen zien wat er verderop gebeurde, en dus dat Louis zn plaats weer afstond. Ik weet alleen niet hoe de regels daarover zijn (kan het nergens terugvinden) moet je je positie terug geven voor 1cm of enkele wagenlengtes en hoe lang dan?
Dus totdat ik daar duidelijkheid over heb ga ik er gewoon van uit dat de mensen die wél verstand hebben van de regels de juiste beslissing hebben genomen. Ik ben niet zo van de complottheorieën...
En dat er inderdaad na afloop een andere winnaar uit de bus komt is ook nooit leuk maar als er iemand zou winnen die de regels aan zn laars heeft gelapt dan zou je je ook bekocht voelen!

flickr op!

flickr op!